پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۷۲۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
عباس مهدی زاده، روزنامه‌نگار از سازمان سنجش و ابراهیم خدایی رییس این سازمان به اتهام اعاده‌ی حیثیت شکایت کرد. پیش از این سازمان سنجش از مهدی زاده به خاطر یادداشتی با عنوان «سازمان سنجش و عدالت‌گریزی در آزمون دکتری تخصصی» که در انصاف نیوز منتشر شده بود تحت دو عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و افترا شکایت کرده بود که حکم منع تعقیب خورد.

شعارسال:عباس مهدی زاده، روزنامه‌نگار از سازمان سنجش و ابراهیم خدایی رییس این سازمان به اتهام اعاده‌ی حیثیت شکایت کرد. پیش از  این سازمان سنجش از مهدی زاده به خاطر یادداشتی با عنوان «سازمان سنجش و عدالت‌گریزی در آزمون دکتری تخصصی» که در انصاف نیوز منتشر شده بود تحت دو عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و افترا شکایت کرده بود که حکم منع تعقیب خورد.
 
در این یادداشت مهدی زاده از رعایت نشدن عدالت در آزمون دکتری تخصصی انتقاد کرده بود که این موضوع با شکایت سازمان سنجش از مهدی زاده و سایت انصاف نیوز همراه بود که با حکم منع تعقیب همراه شد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز ،تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت   1399،کدخبر: 228587،www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین