پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۰۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
نادر قاسمی ایمنی طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی با حفظ سمت عضو هیات مدیره به عنوان سرپرست جدید بانک مسکن معرفی شد.
شعار سال: فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در پی درگذشت نابهنگام رحیمی انارکی مدیرعامل قبلی بانک مسکن، طی حکمی نادرقاسمی ایمنی رابا حفظ سمت عضو هیات مدیره به عنوان سرپرست جدید بانک مسکن معرفی کرد.

در متن این حکم آمده است:امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت‌ها و وظایف موفق و موید باشید.

قاسمی ایمنی سرپرست جدید بانک مسکن وعضو هیات مدیره نزدیک به ۳۳ سال است که در این بانک فعالیت می‌کند و پیش از این مدیر امور اعتبارات بانک بوده و قبل از آن نیز ریاست ادارات مختلف بانک مسکن از جمله اداره کل طرح و برنامه، اداره کل ارزیابی عملکرد، اداره کل امور شعب و مدیریت مناطق، ریاست شعب و مناصب مختلف بانک را برعهده داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1399 ، شماره خبر: 2253089 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین