پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
دکتر ولی‌الله واعظی گفت:تهران تنها استان کشور بود که بودجه کامل از بخش عمرانی‌ گرفت. سال‌های قبل رتبه بیست‌ودوم را از لحاظ پرداخت و پاداش داشتیم اما سال گذشته مقام اول شدیم. همچنین سال گذشته ۲۰ نفر نیروی انسانی را جذب اداره کردیم، کاری که در کشور هیچ‌کس نتوانسته بود آن را انجام دهد.

شعار سال: مدیر کل پیشین دامپزشکی استان تهران در مراسم تودیع خود که با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد، با بیان اینکه من برای انجام ماموریت یک هفته‌ای به تهران آمده بودم و نه ماموریت ۱۹ ماهه، گفت: «در بدو ورود من به تهران، اداره کل درگیر یک بحران ملی شده بود و ریاست سازمان دامپزشکی با منش صادقانه، خوش‌نیت، پرتلاش، مهربان و با قدرت خود، افتخار خدمت‌گذاری در اداره کل را به من دادند.»

ماموریت یک هفته‌ای بنده ۱۹ ماه طول کشید

 «دکتر ولی‌الله واعظی» افزود: بنده در کسوت بازرسی در خدمت ایشان بودم و بنا بود تنها یک هفته حضور داشته باشم، اما حمایت‌های شخص ایشان و مجموعه استان و به خصوص پرسنل زحمت‌کش اداره کل، باعث شد که ماموریت یک هفته‌ای بنده ۱۹ ماه طول کشید و اگر عمر خدمتی بنده تمام نشده بود، باز هم به ادامه خدمت مشغول می‌شدم.»

در اتاق من به روی مردم باز بود و در این مدت بالای ۷ هزار نفر وارد اتاق من شدند

واعظی با اشاره به اینکه در سال ۶۰ وارد سیستم دستگاه‌های دولتی شدم، تصریح کرد: «استان تهران به اندازه ۱۰ استان در حوزه دامپزشکی وظایف دارد. مدیرکل دامپزشکی استان در وهله اول باید شهامت داشته باشد و ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌ها را به نفع مردم خم کند، طوری که منجر به شکست نشود. من این کار را در تهران کردم. ویژگی دوم مدیر، صداقت در گفتار و عمل و مهربانی است، کمااینکه در اتاق من به روی مردم باز بود و در این مدت بالای ۷ هزار نفر وارد اتاق من شدند، چون به کارم ایمان داشتم.»

هر ۳ هفته یک‌بار و هر بار ۴۸ ساعت خانواده‌ام را می‌دیدم

وی با بیان اینکه خانواده من در کرمانشاه ساکن هستند، خاطرنشان کرد: «من هر ۳ هفته یک بار و هر بار ۴۸ ساعت آنها را می‌دیدم. هیچ‌گاه در ساعت اداری با خانواده تماس نمی‌گرفتم و در این مدت حتی یک ساعت هم گوشی من خاموش نشد.»

بیش از ۱۰ مرتبه به سازمان‌های نظارتی و دادگستری احضار شدم

واعظی یکی از معضلات استان تهران را بحث گوشت برشمرد و گفت: «این معضل با شهامت و حمایت ریاست سازمان حل شد. کمااینکه در استان سوء‌ مدیریت شده بود و ما برای حل آن تدبیر اندیشیدیم و خلاف هم نکردیم. در این مسیر نیز بالای ۱۰ مرتبه به سازمان‌های نظارتی و دادگستری احضار شدم. 

افرادی در حوزه ضایعات خام دامی میلیاردی هزینه کرده بودند

وی با بیان اینکه در استان تهران روزانه ۷۰۰ تن ضایعات خام دامی داریم، ادامه داد: «افرادی در این حوزه میلیاردی هزینه کرده بودند، اما من گفتم کار شما درست نیست و فشار زیادی هم روی من بود. قریب به هزار میلیارد تومان از درآمدهای غیرقانونی و سود نامشروع شرکت‌های خصوصی و فعال در بخش ریزمغذی‌ها را در شبکه مویرگی تزریق کردیم و به بخش تولید رساندیم که این یکی از افتخارات ما است.»

تهران تنها استان کشور بود که بودجه کامل از بخش عمرانی‌ گرفت

مدیرکل سابق دامپزشکی استان تهران اضافه کرد: «تهران تنها استان کشور بود که بودجه کامل از بخش عمرانی‌ گرفت. سال‌های قبل رتبه بیست‌ودوم را از لحاظ پرداخت و پاداش داشتیم اما سال گذشته مقام اول شدیم. همچنین سال گذشته ۲۰ نفر نیروی انسانی را جذب اداره کردیم، کاری که در کشور هیچ‌کس نتوانسته بود آن را انجام دهد.»

احساس می‌کنم عاقبت به خیر شدم

وی افزود: «من اعتقادی به تودیع ندارم چون شاگرد نظام و جمهوری اسلامی هستم. من در کنار شما هستم و به شما کمک می‌کنم. مسئولیت‌ها ماندگار نیست، بلکه عشق، علاقه و محبت ماندگار است. شما به من اعتماد کردید و من احساس می‌کنم که عاقبت به خیر شدم. در ۱۹ ماه به اندازه ۱۹ سال برای کشور کار کردم. دل هیچ کس را نشکستم و فقط تغییرات مدیریتی ایجاد کردم. در این مدت قریب به ۷۲ حکم زدم که این شهامت را کسی ندارد.»

تحت تاثیر باج‌خواهی عده‌ای قرار نگرفتم

واعظی در پایان با تاکید بر اینکه با بخش خصوصی و نظام دامپزشکی تعامل خوبی داشتیم، تصریح کرد: «اما تحت تاثیر باج‌خواهی عده‌ای قرار نگرفتم. در مجموع  بیش از ۲۵ درصد وظایف کشور و در بعضی حوزه‌ها ۱۰۰ درصد آنها در تهران عملیاتی می‌شود.»

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری حکیم مهر ،تاریخ  8اردیبهشت 1399، کد خبر:۵۶۹۶۲،www.hakimemehr.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین