پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
در فوتبال حرفه‌ای این فدراسیون فوتبال است که به باشگاه‌ها کمک می‌کند نه برعکس! این یک اصل در فوتبال است که فدراسیون فوتبال نباید نمک‌گیر باشگاه شود.
شعار سال: باشگاه گل‌گهر در روز‌های اخیر به دفعات هرگونه ارتباط مالی با مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی را رد کرد و این‌بار در اطلاعیه‌ای اذعان کرد اگر به این شایعات دامن زده شود از مراجع حقوقی پیگیر قضایا خواهد بود.

در اطلاعیه باشگاه گل‌گهر آمده است: «طی روز‌های اخیر بار دیگر به شایعه‌ای بی‌اساس در ارتباط با پرداخت دستمزد سرمربی سابق تیم ملی آقای مارک ویلموتس از سوی باشگاه گل‌گهر دامن زده شده است. باشگاه گل‌گهر بار دیگر اعلام می‌کند هیچ پولی از سوی این باشگاه به سرمربی تیم ملی داده نشده و از این پس با انتشاردهندگان اخبار کذب و شایعاتی که به‌دنبال تشویش و گمراهی افکار عمومی هستند از طریق مراجع قانونی برخورد خواهیم کرد.»

اصل را باید بر صحت اطلاعیه‌ای گذاشت که باشگاه گل‌گهر منتشر کرده، اما از سویی این برای خیلی‌ها سؤال است مارک ویلموتس به چه بهانه‌ای از کارخانه گل‌گهر بازدید کرد و به تماشای بازی تیمی نشست که بازیکن تیم ملی در ترکیب آن حضور نداشت.

در فوتبال حرفه‌ای بازدید از یک کارخانه صنعتی در حوزه وظایف سرمربی تیم ملی تعیین نشده است، اما مربی به دفعات بر سر تمرینات تیم‌های باشگاهی و همچنین بازی‌های آن‌ها حاضر می‌شود تا از نزدیک در جریان وضعیت شاگردانش قرار بگیرد. همان‌طور که به تازگی اسکوچیچ بر سر تمرینات و بازی‌های تیم‌های باشگاهی ایرانی و خارجی حاضر شد و از نزدیک با بازیکنان تیم ملی صحبت کرد. چه خوب بود باشگاه گل‌گهر در این‌باره هم توضیح می‌داد تا همه ابهامات از بین می‌رفت. به واقع پاسخ این سؤال را می‌داد مارک ویلموتس با چه مکانیزمی در کارخانه گل‌گهر حاضر شد و حتی با کارگران این کارخانه هم عکس یادگاری گرفت؟ البته که از این دست دیدار‌ها در فوتبال حرفه‌ای هم رخ می‌دهد، اما به‌طور حتم در چنین دیدار‌هایی پای یکسری مسائل در میان است.

حضور گل‌گهر در لیگ برتر برای فوتبال کرمان و فوتبال باشگاهی غنیمت است به این خاطر که از جمله معدود باشگاه‌هایی است که در سال‌های اخیر به امکانات سخت‌افزاری هم در فوتبال توجه داشته؛ بی‌شک این باشگاه در سال‌های پیش‌رو می‌تواند با تکیه بر این توانمندی در فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. تیم‌هایی از این دست با نتیجه بزرگ خواهند شد و نیازی به دیدار با سرمربی تیم ملی ندارند.

اگر فدراسیون فوتبال از باشگاه گل‌گهر برای پرداخت دستمزد مارک ویلموتس حتی از مسیر قانونی کمک گرفته باشد بزرگ‌ترین اشتباه ممکن را مرتکب شده به این خاطر که در فوتبال حرفه‌ای این فدراسیون فوتبال است که به باشگاه‌ها کمک می‌کند نه برعکس! این یک اصل در فوتبال است که فدراسیون فوتبال نباید نمک‌گیر باشگاه شود، چون قرار است در میدان رقابت همه تیم‌ها را به یک چشم ببیند و باید به این نکته اشاره داشت که در گذشته این اشتباه تکرار شده بود و فدراسیون فوتبال برای کمک به تیم ملی دست به دامان مالک باشگاه تراکتور شده و تیم ملی با هواپیمای مالک این باشگاه به این طرف و آن طرف می‌رفت!

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فانوس، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1399 ، کد خبر: 268217، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین