پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شدت خشونت و دژخیمی ها در کشورهای اسلامی و آن هم بر علیه ملت های اسلامی نشان می دهد، ریشه و اصل این فتنه از اسراییل و آمریکا است و در این رابطه از ابزار معرفتی و دینی برای توجیه اقدام های خود استفاده می کنند.

شعار سال: محسن رضایی روز جمعه در بازدید از شبکه جهانی ولایت در قم افزود: احادیث و روایت هایی را نقل، و سوء استفاده و سوء تفسیرهایی را از آیه های قرآن مجید مطرح می کنند تا بلکه بتوانند این جنایت های عظیم، تفرقه و فتنه بزرگ را توجیه کنند، بنابراین در کنار مقاومتی که مردم یمن، سوریه و بحرین انجام می دهند، تبلیغ درست از اسلام نیز ضروری است.

وی با بیان این که جبهه کفر به وجود آمده در مقابل انقلاب اسلامی با شکست بزرگی مواجه شده است گفت: دشمنان چاره کار را در این دیدند که جنگ و مبارزه خود را به درون خانواده اسلام بکشانند، چراکه تجربه به آنها ثابت کرده که با جنگ، کودتا و یا اقدام های تروریستی جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را نمی توانند به هیچ وجه بگیرند.

وی یادآور شد: دشمنان از مدتی قبل و پس از بروز حادثه بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، اختلاف، تفرقه و درگیری را به درون جامعه اسلامی گسترش دادند و عربستان سعودی و وهابیت بسترساز و ابزار این تفرقه افکنی و برادر کشی در جهان اسلامی شدند.

وی با تاکید بر این که ما هیچ تردیدی بر اینکه صهیونیسم جهانی و آمریکا پشت سر این حوادث است، نداریم، اذعان داشت: استکبار به دنبال این است که اسلام، قرآن و همه مسلمانان را رو در روی یکدیگر قرار دهد.

رضایی با اشاره به این که در آغاز شکل گیری حوادث کشورهای منطقه مردم این کشورها باور نمی کردند که پشت قضیه سوریه، یمن و بحرین رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد، گفت: روز به روز که می گذرد و بر حجم جنایت های صورت گرفته در یمن، سوریه و عراق توسط داعش افزوده می شود، آرام آرام مردم متوجه می شوند که این همه کشتار و برادر کشی از متن و دل قرآن و اسلام برنخواسته است.

وی هم چنین با تاکید بر نقش رسانه ها به ویژه شبکه ولایت در افشاء نمودن دروغ های دشمنان، افزود: به طور حتم در این شبکه ها دست ما پر است و حرف های خیلی صریح و واضحی برای گفتن داریم که فطرت بشر و افکار عمومی جهان، آن را قبول می کند و امیدواریم شبکه ولایت با حمایت بیشتری که مسئولان کشور از آن دارند، بتواند به نقش روشنگری خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: شبکه ولایت که توسط یکی از مراجع بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاسیس شده چون یک حرکت دینی و یک کار غیر دولتی و حکومتی است و از طرفی در متن حوزه علمیه قم قرار دارد و دانشمندان و پژوهشگران بزرگی نیز در این شهر هستند، می تواند در این رابطه نقش بسیار موثری را ایفا کند.

وی افزود: از گزارش های رئیس این شبکه استنباط می شود، این شبکه کار بزرگی را انجام داده و همین تعداد مخاطبی که در سراسر جهان اسلام جذب آن شده نیز بیانگر آن است که این تلاش ها موثر بوده و انشاءلله تا خنثی سازی کامل فتنه بزرگ به وجود آمده در جهان اسلام ادامه پیدا کند.

شبکه جهانی ولایت در سال 1389 راه اندازی و در حال حاضر به 2 زبان فارسی و عربی از طریق 4 ماهواره برای 5 قاره جهان برنامه پخش می کند

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395، کد مطلب: 82214396:www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین