پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: بخش های دندانپزشکی مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی براساس پروتکل های وزارت بهداشت خدمات می دهند.

شعار سال: ابوالفضل آفریده، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی درباره فعالیت بخش دندانپزشکی مراکز درمانی این سازمان گفت: بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با ویروس کرونا، در این خصوص اقدام می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه دندانپزشکی پرریسک است و ابتلا به ویروس کرونا را تشدید می‌کند فقط در مراکز درمانی ویزیت دندانپزشکی، کشیدن دندان و درمان‌های طبی انجام می‌شود و اقدامات ترمیمی در مراکز درمانی ممنوع است.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی درباره اقدامات درمانی در خصوص ویروس کرونا در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: غیر از چند استان که اخیرا وضعیت قرمز دارند مابقی استان‌ها کنترل خوبی در شیوع ویروس کرونا داشتند.

آفریده گفت‌: تفاهمی بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام شده است که مراکز درمانی پذیرش بیماران کرونایی در هر شهرستان تجمیع شود تا بتوانیم از ظرفیت دیگر مراکز درمانی برای درمان بیماران غیرکرونایی استفاده کنیم؛ بنابراین یک سری از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی از پذیرش بیماری کرونا خارج شدند.

وی افزود:‌در حال حاضر ۲۵۶ بیمار کرونایی در مراکز این سازمان بستری هستند و این موضوع بر اساس تفاهم نامه‌ای که با وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته‌ایم انجام شده است.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت:‌در حال حاضر ۳۰ بیمارستان از بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی درگیر بیماران کرونایی هستند و تاکنون ۱۷۵۰۰ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری شدند که بیش از ۱۵ هزار نفر آن‌ها بهبود یافتند و تعدادی هم متاسفانه فوت کردند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 21 اردیبهشت    99، کد خبر:    1386499، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین