پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
کواکبیان گفت برخی در جریان طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت به دنبال تعلیق ورزش بودند که مجلس با هوشیاری اجازه این کار را نداد.
شعارسال: مصطفی کواکبیان در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهارداشت: پاسخ آقای سامانی به علی مطهری نماینده مردم تهران بدعت جدیدی بود که باید بررسی شود چرا که تا به حال هر کسی نطقی داشته در هیات رییسه آن را قرائت نمی‌کرد.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: در آستانه روز قدس خدا را شاکریم که طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت امروز با اتفاق آرا تصویب شد. پیش‌نویس اولیه این طرح در دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین که خود من هم عضو آنجا بودم تهیه شده بود.
 
کواکبیان خاطرنشان کرد: برخی در جریان طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت به دنبال تعلیق ورزش بودند که مجلس با هوشیاری اجازه این کار را نداد، فراکسیون ورزش و وزیر ورزش و جوانان نیز در این اقدام نقش داشتند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری ایرنا   ،تاریخ انتشار:   29 اردیبهشت   1399،کدخبر: 83791953  ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین