پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
استاندار قم گفت:حرم حضرت معصومه (س) از امشب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۲۴ ساعته به روی زائران باز خواهد بود.
شعار سال: بهرام سرمست استاندار قم در چهلمین جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم، گفت: بازگشایی حرم حضرت معصومه (س) از امشب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی زائرین در صحن‌های روباز خواهد بود.
 
بازگشایی بازار‌های روز قم
همچنین بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم، فعالیت دستفروشان محلی (بازار روز) از فردا ۱۲ خرداد ماه از سر گرفته می‌شود.
در این مرحله فعالیت این دستفروشان از ساعت ۹ تا ۱۷ در خیابان‌های جمهوری، ظهور، منطقه پردیسان و بوستان جوان خواهد بود.
مجوز فعالیت این گروه روزانه خواهد بود و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی این روند متوقف می‌شود.

بازگشایی دو شبستان مسجد مقدس جمکران
دو شبستان امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها مسجد مقدس جمکران هم از فردا بازگشایی می‌شوند.
بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم و بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، با توجه به گرمای هوا و به منظور رعایت حال نمازگزاران دو شبستان امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها مسجد مقدس جمکران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و ارائه آموزش‌های لازم به زائران و خادمین بازگشایی خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1399، کد خبر: 7374029، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین