پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۹۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
در راستای تعهد و مسئولیت اجتماعی و با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت سهامی نمایشگاه‌ها در شرایط مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به همکاری و راه اندازی نقاهتگاهی ویژه بهبود یافتگان کرونایی با ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی کرد.
شعارسال: دکتر بهمن حسین زاده اعلام کرد: در راستای تعهد و مسئولیت اجتماعی و با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت سهامی نمایشگاه‌ها در شرایط مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به همکاری و راه اندازی نقاهتگاهی ویژه بهبود یافتگان کرونایی با ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی کرد.

وی افزود: در تمام این مدت که نمایشگاه برای پذیرش بهبود یافتگان کرونایی تجهیز شده بود، حتی یک نفر هم در این مجموعه بستری نشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال ۹۹ را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند و قرار است آغاز فعالیت نمایشگاه هم برپایی نمایشگاهی با عنوان جهش تولید و دستاورد‌های کرونا باشد، اظهار داشت:

به همین منظور در جلسه مشترک مدیران ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران توافق شد،

ارتش نسبت به تخلیه سریع نمایشگاه تهران از تجهیزات و امکانات نقاهتگاه بهبود یافتگان کرونایی اقدام کند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری‌های مشترک شرکت سهامی نمایشگاه با ارتش در شرایط دشوار کرونا، از همه مدیران و کارکنان شرکت نمایشگاه‌ها هم تقدیر بعمل آمد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، کد خبر:۱۰۲۰۳۱، تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین