پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
"آرت آس ودو" در گفتگو با CNN رییس پلیس شهر هوستون در واکنش به تهدیدات رئیس‌جمهور آمریکا برای سرکوب بیشتر معترضان:اگر کار سازنده‌ای از دستت برنمی‌آید و نمیتوانی حرف سازنده‌ای بزنی، دهانت را ببند و ساکت باش، چون تو مردان و زنان این کشور را به خطر می‌اندازی.

شعار سال: رییس پلیس شهر هوستون در برنامه زنده کریستین امانپور در شبکه خبری سی‌ان‌ان خطاب به دونالد ترامپ گفت اگر کار درست و مثبتی از دستش برنمی‌آید، دهانش را ببندد.

تعداد بازدید : 16


کریستین امانپور در برنامه زنده تلویزیونی از رییس پلیس هوستون می‌پرسد: دونالد ترامپ به روسای پلیس و فرمانداران ایالت‌ها حمله کرده که ضعیف عمل کرده و نتوانسته‌اند ماجرای اعتراضات را خاموش کنند؛ نظر شما چیست؟ شما چه حرفی با ترامپ دارید؟. رییس پلیس هوستون هم در جواب می‌گوید: من از جانب همه روسای پلیس شهر‌های آمریکا به رییس جمهور ترامپ می‌گویم اگر کار سازنده‌ای از دستت برنمی‌آید، دهانت را ببند و ساکت باش که راه‌حل اساسی به دست آوردن قلب مردم است نه سرکوب آنها؛ ما باید اجازه دهیم مردم به تظاهرات مسالمت‌آمیز خود ادامه دهند؛ توجه‌ها باید به اصل موضوع که رفتار بخشی از نیرو‌های پلیس با مردم است، بازگردد.

گفتنی است به دلیل قتل یک سیاهپوست به نام جرج فلوید به دست نیروی پلیس شهر مینیاپولیس، شهر‌های آمریکا صحنه اعتراضات دامنه‌دار و گسترده علیه نژادپرستی در این کشور شده است.

برگرفته از فضای مجازی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار3:۱ خرداد ۱۳۹۹، کد خبر:952206،fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین