پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
ورای تائید یا تکذیب واقعیت مطالب بیان شده ، گزارش زیر با هدف پاسخ به رسالت حرفه ای رسانه و تنویر و آگاه سازی افکار عمومی ، به پرونده مطرح در خصوص آقای کاظم دلخوش نماینده محترم مردم صومعه سرا ، پرداخته است. لازم به توضیح است که، اعتبار نامه نامبرده بعد از بررسی موارد مطرح شده و مستندات ارایه شده به مجلس، تائید گردیده است.

شعار سال:

 تصرف اراضی تالاب انزلی، احداث ویلای کاظم دلخوش در اراضی با کاربری باغی و خارج از محدوده طرح هادی به نام همسر کاظم دلخوش


تخلفات، رانت به اعضای خانواده و سوء استفاده از جایگاه فرای حق و چارچوب قانونی، گزیده مستنداتی است که از فساد کاظم دلخوش نماینده منتخب صومعه‌سرا، در سه بخش منتشر می‌شود.

بخش نخست تصرف زمین ۸ هزار متری که در بستر تالاب انزلی قرار داشته و دلخوش بصورت غیرقانونی اقدام به دیوار کشی و ساخت و ساز یک ویلا درون آن کرده است.

سازمان محیط زیست به صراحت خطاب به مقامات انتظامی و قضایی اعلام کرده است که کاظم دلخوش به خاطر فشار‌های سیاسی، تاکنون توانسته جلوی تخریب ملک غیرقانونی خود توسط نهاد‌های انتظامی را بگیرد، اما به استناد ماده ۱ و ۴ قانون حفاظت احیا و مدیریت تالاب‌های کشور و ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی مرتکب جرم شده است.

این زمین به نام همسر دلخوش شده و هنگامی که سازمان محیط زیست در سه نوبت تصمیم به گرفتن حکم قضایی برای تخریب ملک همسر دلخوش می‌کند، وی با فشار بر رئیس سازمان محیط زیست، مانع از تخریب ملکش می‌شود.

وی اگرچه تلاش داشت برای تمام ۸ هزار متر زمین خود به طور غیرقانونی سند بگیرد، اما تا امروز با ایستادگی سازمان محیط زیست موفق نشده و تنها توانسته برای ۳ هزار متر از این زمین سند بگیرد و ۵ هزار متر از ملک ویلایی دلخوش نه تنها فاقد سند است بلکه بیرون از طرح هادی روستا و در حریم تالاب انزلی است.

زمین مذکور در روستای تربه بر بندرانزلی قرار داشته و بخشی از آن داخل طرح هادی و با کاربری باغی حریم راه استخر می‌باشد که بدون دریافت مجوز، حتی تغییر کاربری داده و با احداث ویلایی بزرگ و مستحدثات دیگر متجاوز به بستر تالاب انزلی قرار دارد.

تصرف اراضی تالابی، احداث بنا در اراضی باغی و خارج از محدوده طرح هادی به نام همسر کاظم دلخوش، خلاف قانون است و انتشار اسناد تخلفاتی نشان می‌دهد نماینده صومعه‌سرا تا توانسته در سال‌هایی که قدرت در اختیار داشته برای رسیدن به اهدافش از قدرت و جایگاه نمایندگی سوء استفاده کرده است. در تصاویر، نامه‌نگاری اداره‌های مختلف مبنی بر غیرقانونی بودن اراضی تصرفی توسط همسر کاظم دلخوش ارائه شده است.

جناب آقای کلانتری ریاست سازمان محیط زیست، کاش بیش از این از مدیران محلی حمایت می‌کردید تا دلخوش نتواند اینگونه با اعمال نفوذ مانع از اجرای قانون شود.

عکس‌ها و اسناد:

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین