پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن یکی از بازوان پرتوان دولت در توسعه و آبادانی روستاهاست گفت: خدمات ارزنده این نهاد در روستاها برکسی پوشیده نیست و این خدمات شایسته را می توان به خوبی و به عینه در روستاها مشاهده کرد.

شعار سال: حافظ باباپور بر لزوم توجه ویژه مدیران استان برای حل مشکلات روستاها تاکید کرد و افزود: توجه به روستاها در بخش های مختلف گردشگری، توسعه و عمران و آبادانی و بخش های مختلف کشاورزی اشتغالزایی را به دنبال دارد اما متاسفانه احساس می شود به دلیل مشکلات اقتصادی و نبود برنامه ریزی مناسب، این عرصه مورد کم توجهی واقع شده و ضررهای زیادی در عرصه اشتغالزایی متوجه روستاها شده است.

وی به اهداف بنیاد مسکن و مسئولیت افرادی که در این نهاد انقلابی کار می کنند، اشاره و اظهار کرد: این نهاد انقلابی از ابتدای تاسیس تاکنون، خدمات ارزشمندی در زمینه خانه دار کردن اقشار ضعیف جامعه، عمران و پیشرفت روستاها و همچنین مقاوم سازی واحدهای مسکونی و منازل روستائیان انجام داده است.

باباپور افزود: چون این نهاد به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شده لذا افرادی که دراین نهاد مسئولیتی را برعهده می گیرند باید خالصانه و بی منت در خدمت اقشار ضعیف جامعه باشند و با جدیت در امر کمک به محرومین گام بردارند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ابراز امیدواری کرد که در بحث توسعه روستاها و در 10سال آینده، طرح هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی در بیشتر روستاهای استان اجرا شود.

باباپور خاطر نشان کرد: تعامل و همراهی فرمانداران و بخشداران با بنیاد مسکن و همچنین مشارکت دهیاران و اهالی روستاها از مهمترین فاکتورها در اجرای طرح هادی و مقاوم سازی اماکن مسکونی در روستاهاست.

تاکنون حدود 50 درصد معادل 283 هزار و652 واحد مسکونی روستایی آذربایجان شرقی از محل تسهیلات بانکی پنج درصدی مقاوم سازی و نوسازی شده است.
آذربایجان شرقی با سه میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای یک هزار و 944 روستای بالای 20 خانوار و 762 روستای زیر 20 خانوار است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری- تحلیلی نصر تاریخ انتشار 15 شهریور 95 ، کد مطلب: 56924:www.nasrnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
اقدامات بنیاد مسکن بعنوان یک نهاد انقلابی در تمامی استان ها ستودنی است. واقعا با کمترین امکانات ، خدمات رسانی مطلوبی دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
0
در راستای برنامه ریزی فضایی در کشور، ضرورت تدوین نقشه کاداستر(مالکیت)، ترسیم حریم منابع طبیعی و ساماندهی به کیفیت ساخت و ساز، غیر قابل انکار است که در این میان، نقش بنیاد مسکن بشدت درخشنده و محوری است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین