پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
مدیرعامل بیمه کوثر به منظور افزایش تعامل با بیمه‌گذاران و مشتریان شرکت و کاهش دغدغه آن‌ها با ذی‌نفعان زنجانی دیدار کرد.
شعار سال: مجید مشعلچی فیروزآبادی در بازدید از سرپرستی زنجان گفت: همه کارکنان باید از ظرفیت عظیم خود در راستای هرچه بهتر شدن بیمه کوثر استفاده کنند.

وی همچنین در بازدید با بیمه‌گذاران عمده اظهار کرد: بیمه کوثر جزو بیمه‌های موفق کشور است و خوشبختانه هر ساله رضایت مردم از این بیمه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل بیمه کوثر گفت: به منظور افزایش، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات درمانی به مشتریان، دستورهای لازم مبنی بر مذاکره و انعقاد قراردادهای جدید با مجموعه‌های بزرگ و معتبر درمانی در دستور کار قرار گرفته است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان با ذی‌نفعان شرکت نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و پیشنهاد داد: پس از پایان قراردادها از مشتریان شرکت بیمه کوثر نظرسنجی شود و نظر آن‌ها مدنظر قرار گیرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1399، کد خبر: 4943120، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین