پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز با تاکید بر ورود قاطع دستگاه قضایی به فعالیت‌های غیرمجاز معادن در نطنز گفت: در رسیدگی به پرونده تخلفات برخی از معدن دار‌ها اراضی تصرف شده به بیت المال بازخواهد گشت.
شعارسال: مرتضی باصریان با اشاره به اینکه شهرستان نطنز دارای ۶۷ معدن سنگ است، گفت: مهم‌ترین معضلات شهرستان که فعالیت غیر قانون‌مند معادن بوده است را رصد کرده ایم و در این راستا ۱۰ تا ۱۵ پرونده تشکیل و منجر به صدور حکم شده است و اراضی تصرف شده به بیت المال بازمی گردد.

وی افزود: این اطمینان را به مردم منطقه به ویژه مردم طرق‌رود، کمجان و اوره می‌دهیم که برخورد با متجاوزان به حقوق عامه مردم، اراضی ملی و تخریب‌کنندگان محیط‌زیست در راستای حفظ حقوق عامه ادامه خواهد داشت.

دادستان نطنز در ادامه بیان کرد: دربررسی‌ها مشخص شد که فعالیت‌های غیرمجاز معدن موجب تخریب باغات و مسیرعمومی و زیرساخت‌های شهری شده است که به عنوان مدعی العموم از هرگونه ورود خسارت به انفال عمومی، محیط زیست، اراضی و باغات مردم خودداری می‌شود.

باصریان عنوان کرد: در صدد رفع معضلات پیش آمده، هستیم، در آنچه که مربوط به انفال عمومی است به عنوان مدعی العموم ورود می‌کنیم و در این خصوص با هر مسئولی که در انجام وظایف محوله کوتاهی کند، برخورد خواهد شد.

دادستان نطنز اضافه کرد: دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نطنز همچون گذشته نسبت به شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی پیرامون معضلات مذکور با متخلفان برخورد خواهد کرد.





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از می‌متالز، کد خبر:۱۰۸۷۰۴، تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹، me-metals.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین