پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
باتوجه به وجود قطعه سازهای ماهر در ارومیه، وجود نداشتن برند ارومیه در صنعت خودروسازی نکته ای قابل تامل و تاسف است.

شعارسال: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارومیه در بحث قطعه سازی سابقه خوبی دارد و به وجود آوردن برند در این شهر تنها نیازمند همت مشتغلان به این صنعت است.

سید هادی بهادری "اظهار کرد: باتوجه به وجود قطعه سازهای ماهر در ارومیه، وجود نداشتن برند ارومیه در صنعت خودروسازی نکته ای قابل تامل و تاسف است.

وی ادامه داد: مردم ارومیه به شدت مشتاق تولید خودرو چه به صورت منتاژ و چه به صورت تولید تحت لیسانس یکی از برندهای خودروسازی خارجی هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: یکی از بحث های مطرح استان در حوزه خودروسازی، مجموعه مارال صنعت است که به نوعی آبروی آذربایجان غربی محسوب می شود.

بهادری افزود: تریلر و اتاقک های تریلر در این مجموعه به خوبی تولید شده و به کشورهای همسایه نیز صادر می شوند که این نشانگر ظرفیت آذربایجان غربی در صنعت خودروسازی است.

وی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر در ساخت خودروهای سواری، اضافه کرد: به طور کلی این منطقه در بحث تولید خودروهای پیشرفته ظرفیت خوبی را داراست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سایپا بزرگترین تولیدکننده خودرو در ایران است، ادامه داد: حرکت بزرگی در حوزه خودروسازی انجام گرفته است که در این میان سایپا نقش بزرگی را ایفا کرده است.

بهادری با تاکید بر اینکه ایران نباید تنها هدف خودروسازان کشور باشد، توضیح داد: با توجه بیشتر به بحث کیفی سازی می توانیم بازار کشورهای دیگر را هم در دست بگیریم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اکنون زمان آن رسیده که کشور ما خودرو برند خود را طراحی و تولید کند.

بهادری با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات در ارومیه، افزود: برگزاری این نمایشگاه به خودی خود نشانگر احساس نیاز استان به تولید خودرو است که یکی از مسایل سرعت بخش به این مبحث را میتوان بروز خشکسالی دانست.

وی تاکید کرد: باید جهت گیری توسعه منطقه را از بحث کشاورزی به بحث های صنعتی و معدنی تغییر دهیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام مذاکرات اولیه با مسئولان مربوطه، اضافه کرد: در آینده در بحث تولید قطعات خودرو و تولید برند مخصوص ارومیه اقداماتی انجام خواهد شد.

به گفته وی، در حاشیه نمایشگاه خودرو و قطعات ارومیه با شرکت سایپا مذاکراتی برای ایجاد کارخانه های تولید قطعات خودرو انجام شد که تلاش می شود با پیگیری های مداوم این مذاکرات له نتیجه برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری اکسیر نو ، تاریخ انتشار خبر 17 شهریور 1395، کدمطلب: 95064599 ،www.exireno.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
آذربایجان غربی، سایت فعالی برای تولید خودروی سنگین ندارد. شاید منظور دوستان تاکید بر واردات باشد؟ مگر تولید دنباله بند خودروی سنگین را می توان بعنوان پتانسیل خودرو سازی محسوب کرد؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین