پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۹۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: اعتبارنامه آقای تاجگردون در کمیسیون تحقیق بررسی و به رای گذاشته خواهد شد و پس از آن دوباره در صحن رای گیری می شود درصورتی که باز رای نیاورد به منزله نامعتبر بودن این اعتبارنامه است.
شعار سال: «نصرالله پژمانفر»، عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی اعتبارنامه محمدرضا تاجگردون در کمیسیون تحقیق گفت: کمیسیون تحقیق موظف است ظرف مدت 15 روز کار بررسی این اعتبارنامه را انجام دهد.

وی افزود: در این مدت معترضان به اعتبارنامه منتخب گچساران باید مستندات خود را به کمیسیون ارائه داده و آقای تاجگردون نیز می تواند با ارائه مستندات از خود دفاع کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: بعد از پایان وقت قانونی اعتبارنامه آقای تاجگردون در کمیسیون تحقیق به رای گذاشته خواهد شد و پس از آن در صحن علنی مجلس مطرح و با رای نمایندگان گذاشته می شود.

پژمانفر ادامه داد: در صورتی که این بار اعتبارنامه منتخب گچساران در صحن علنی مجلس رای نیاورد این اعتبارنامه نامعتبر خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ 21 خرداد 1399 ، کدخبر: 1616850 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین