پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
۲۱ خردادماه، علیمراد اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که سال ۹۳ از محل اعتبار اجرای پروژه‌های آبیاری به واردات نهاده و خوراک دام اختصاص یافت و گفته می‌شود که پول این واردات به وزارت جهاد برنگشته است.

شعار سال :۲۱ خردادماه، علیمراد اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که سال ۹۳ از محل اعتبار اجرای پروژه‌های آبیاری به واردات نهاده و خوراک دام اختصاص یافت و گفته می‌شود که پول این واردات به وزارت جهاد برنگشته است.

وی گفت: آن موقع برای اجرای پروژه‌های آبیاری قرار شد ۸ میلیارد دلار پرداخت شود و بانک مرکزی اعلام کرد که این رقم اگر اختصاص یابد تعادل دلار بازار بهم می‌خورد، بنابراین تأکید کردند که بخشی از این اعتبارات را برای واردات کالا‌های وارداتی در نظر بگیرند و معادل ریالی آن را پرداخت کنند.

معاون آب و خاک وزارت کشاورزی گفت: همان زمان هم آقای حجتی وزیر وقت مخالف بود، اما نهایتا هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان را به وزارت جهاد کشاورزی تحمیل کردند تا به جای پرداخت اعتبار مستقیم برای پروژه‌ها، واردات کالا انجام شود و معادل ریالی آن را بپردازند، اما تاکنون ۲۴۷ میلیارد تومان آن برنگشته است و در حقیقت سازمان برنامه و بودجه به وزارت جهاد کشاوزری بدهکار است.

اکبری در پاسخ به این سوال که آیا به ازای آن اعتبار واردات نهاده‌ها انجام شد؟ گفت: اطلاع دقیقی از این مسأله ندارم و من مسئول بخش اعتبارات خودم بودم که می‌دانم برای واردات اختصاص یافته بود، اما هنوز ۲۴۷ میلیارد تومان آن برنگشته است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین