پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
سالانه در حدود 15 میلیون تن نهاده‌های دامی در صنعت دام، طیور و آبزیان در کشور جابه‌جا می‌شود، اختلال چند هفته اخیر در بخش حمل و نقل کشور سبب شد تا جریان انتقال سالم نهاده‌ها به مرغداری و دامداری‌ها با اشکال روبه‌رو شود.

شعار سال: طی روزهای گذشته انجمن تولیدکنندگان جوجه‌های یکروزه، اتحادیه مرغداران مرغ میهن، اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه و شرکت‌های زنجیره‌ای تولید گوشت مرغ طی نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص تامین نهاده‌های مصرفی طیور ابراز نگرانی کرده و درخواست کردند برای رفع مشکل حمل و نقل اقدام شود.

مرتضی رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه کشاورزی ایانا در این خصوص گفت: در حال حاضر مشکل تامین نهاده‌های دامداری و مرغداری‌ها رفع شده است.

او با تاکید بر اینکه سالانه در حدود 15 میلیون تن نهاده‌های دامی در صنعت دام، طیور و آبزیان در کشور جابه‌جا می‌شود، افزود: اختلال چند هفته اخیر در بخش حمل و نقل کشور سبب شد تا جریان انتقال سالم نهاده‌ها به مرغداری و دامداری‌ها با اشکال روبه‌رو شود.

معاون وزیر ادامه داد: در حال حاضر هیچ محدودیتی برای تامین نهاده‌ها برای مرغداری‌ها و دامداری‌ها در کشور وجود ندارد.

او با تاکید بر اینکه بحث اعتراض کامیون‌دارها و مشکلات حمل و نقل مرتفع شده است، افزود: البته در زمان اعتراض نیز وزارت جهاد کشاورزی از تمامی امکانات موجود استفاده کرد و همچنین از نیروی لجستیکی و حمل و نقل نیروی انتظامی، سپاه و ارتش نیز استفاده شد.

رضایی افزود: در زمانی که حمل و نقل توسط کامیون‌دارن متوقف شده بود برای ورود نهاده‌های دامی از ناوگان ریلی کشور استفاده شد و در نهایت نهاده‌ها به داخل کشور وارد شد اینکه در این زمینه دچار مشکل شده‌ایم را رد نمی‌کنم اما مدیریت شد و در حال حاضر کاملا رفع شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایانا تاریخ انتشار 1 آبان 97، کدخبر: 62266، www.iana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین