پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیراقتصاد باید به نمایندگان ملت درباره توافق FATF توضیح بدهد.

شعارسال: حجت‌الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به قصد دولت برای حضور در توافق «FATF»، اظهار کرد: در این باره قبلاً کمیسیون اقتصادی مجلس جلسه‌ای با وزیر اقتصاد برگزار کرد و دغدغه‌های اصلی نمایندگان در این نشست مطرح شد.

وی با انتقاد شدید از اینکه دولت نباید تعهدی را امضاء می‌کرد، گفت: آنها با پنهان کاری و بدون نظر نمایندگان ملت این توافق را امضاء کردند و حتی تعهداتی را به غربیها دادند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه افزود: متاسفانه در حال حاضر در داخل کشور خود تحریمی شکل گرفته و سپاه پاسداران را مورد هدف قرار دادند همچنین برخی بانکهای داخلی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء را تحریم می‌کنند.

موسوی‌لارگانی تصریح کرد: مخالفان توافق «FATA» معتقد هستند که ایران با حضور در این توافق به دشمنان اجازه می‌دهد در حسابهای نهاد‌های امنیتی و نظامی سرکشی کنند.

وی تأکید کرد: وزیر اقتصاد باید به نمایندگان ملت در این باره توضیحات لازم را دهد. مجلس حتماً در این مهم ورود می‌کند و اجازه نخواهد داد، امنیت نظام به‌خطر بیفتد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 17 شهریور 1395، کدمطلب: 1180025 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین