پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
معاونان و مسئولان وزارت ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) از محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان عیادت کردند.
شعار سال:  مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع، مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استانها، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسامی، سردار قاسمی مشاور وزیر در امور ایثارگران، اعظم کریمی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان امروز با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء از محمد مهدی تندگویان که به علت بیماری در این بیمارستان بستری است عیادت کردند.

همچنین دکتر علی نژاد با تیم پزشکی معاون امور جوانان گفتگو و با بررسی مدارک و آزمایشات پزشکی ایشان گفت: طبق نظر تیم پزشکی، حال عمومی آقای تندگویان رو به بهبودی است و ان شاءالله با انجام مراحل درمان به زودی از بیمارستان مرخص می‌شوند.





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وزارت ورزش و جوانان، کد خبر:۱۹۵۲۶۳۲، تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، news.msy.gov.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین