پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
خدای متعال میداند کــه مــن نســبت بــه آخوندهــای فاســد آنقدر شدید هستم که نسبت به ســایر مردم نیستم.
شعارسال:نشریه خط حزب‌الله بخشی از سخنرانی امام خمینی(ره) در مهرماه ۱۳۵۸ را بیان کرده است.
 
خدای متعال میداند کــه مــن نســبت بــه آخوندهــای فاســد آنقدر شدید هستم که نسبت به ســایر مردم نیستم.
 
ساواکی پیش من محترمتر اســت از آخوند فاســد... فرق [آخوند فاســد بــا دیگــران] ایــن اســت کــه شــیطنت و ملعنتشان بیشتر از دیگران است... در روایات هست که آخوند فاســد ملای فاسد در جهنــم از تعفنش اهل جهنم در عذاب هســتند.
 
در این دنیا هم از بوی تعفن بعضی از آخوندهای فاسد دنیا در عذاب اســت. ما طرفــداری از عمامــه نمیکنیم. ما طرفداری از اسلام می‌کنیم.
 


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   پایگاه خبری  اعتمادآنلاین ،تاریخ انتشار:  28 خرداد 1399،کدخبر:  412827،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
وَكَذَٰلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا ۖ وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنْفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ آیه۱۲۳ سوره انعام درود خدا و پیامبران الهی و مردم ایران زمین بر مقام معظم رهبری مدظله العالی و سید ابراهیم رئیسی عزیز و تمامی پرسنل با وجدان و شریف قوه قضاییه انشا... خداوند متعال به تمامی اعضای خانواده مسئولین دین دار با شرف و با وجدان طول عمر با عزت و با برکت عنایت نموده و ریشه و نسل مسئولین منافق،ریاکار، ظالم، دزد،بی شرف و پست فطرتی که لقمه حرام از مال مردم در دهان زن و فرزندانشان می گزارند را قطع نماید. ((مسلما رهبر فقید،فرهیخته و با تدبیر انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد این انقلاب که ثمره مجاهدت و خون هزاران شهید قبل و از انقلاب و درد و رنج محرومین در طول نیم قرن اخیر در ایران به چنین نقطه قوت تاریخی دست یافته توسط عده ای دزد و مفسد به ارث برده شود))
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین