پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
پایگاه خبری جماران در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(س) برای اولین بار فایل صوتی از ایشان در خصوص جایگاه مسئولین در دوران پیش از انقلاب منتشر می کند.

شعارسال: در این فایل صوتی که برای نخستین بار منتشر می‌شود، امام خمینی (س) در سخنرانی در جمع استانداران سراسر کشور می‌فرماید:


این قلب‌های صافِ پاکِ مردم را نگه دارید. این کشاورز‌ها و- نمی‌دانم- کارگر‌ها و این‌ها بودند که شما را به استانداری رساندند، و الّا شما را استاندار نمی‌کردند.

زمان رضا شاه هیچ کدام شما استاندار بوده‌اید؟! راه نمی‌دادند شما را توی ادارات.

این مردم بودند که این دولت را به وجود آوردند و این رئیس جمهور را رئیس جمهور کردند. و- عرض می‌کنم- این مملکت را برگرداندند از آن حال که یک حاکمی که وارد یک جایی می‌شد، هزار جور فساد می‌کرد، حالا آن جور نباشد. ما باید درست توجّه داشته باشیم به این مسائل، و خدا را حاضر ببینیم همه جا. در قلوب ما حاضر است، در هر مجلس حاضر است، ما در محضر خدا هستیم. وقتی ما در محضر خدا هستیم، بندگان خدا که عزیز خدا هستند، در محضر خدا ما به آن‌ها اذیّت بکنیم.
تعداد بازدید : 34

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۹۹۱۷۲۹: www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین