پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
عضو کمیسیون اصل نود مجلس به تشریح چرایی استقبال برخی نمایندگان نسبت به تشکیل فراکسیون ها پرداخت.
شعار سال : نصرالله پژمانفر با اشاره به استقبال گسترده برخی نمایندگان نسبت به تشکیل فراکسیون‌های مختلف در مجلس، گفت: برخی نمایندگان به دلیل عدم آگاهی نسبت به ظرفیت‌های کمیسیون‌ها دست به تدوین طرحی برای تشکیل فراکسیون‌ها می‌زنند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی نمایندگان تصور می‌کنند که مسائل روی زمین مانده را می‌توانند با ظرفیت فراکسیون حل کنند، افزود: مطرح کردن موضوعات مهم در فراکسیون‌ها به طور حتم باعث تضعیف نقش کمیسیون‌ها خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه اکنون هیچ فراکسیونی در مجلس تشکیل نشده و تنها برخی نمایندگان به تکمیل برخی فرم‌ها برای ایجاد این فراکیسیون‌ها اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: هیچ فراکسیونی تاکنون شکل نگرفته، چون هیئت رئیسه بعد از تشکیل کمیسیون‌ها به مبحث ایجاد فراکسیون‌ها می‌پردازد.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیئت رئیسه از هفته آینده موضوع فراکسیون‌ها را بررسی خواهد کرد، گفت: باید اساس نامه، مأموریت و سوابق این فراکسیون بررسی شود و هیئت رئیسه مسئول نظم دهی در این باره است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 5 تیر 1399، کد خبر : ana.press /16/497574

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین