پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
جلسه عمومی فراکسیون دیپلماسی با حضور اعضاء در مجلس شورای اسلامی برای تعیین هیئت رئیسه فراکسیون تشکیل جلسه داد.
شعارسال:حسین نوش آبادی با رای نمایندگان مجلس به عنوان رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی انتخاب شد.
 
*** تعیین هیئت رئیسه فراکسیون
 
 جلسه عمومی فراکسیون دیپلماسی با حضور اعضاء در مجلس شورای اسلامی برای تعیین هیئت رئیسه فراکسیون تشکیل جلسه داد.
 
*** هدف از تشکیل فراکسیون
 
فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اتخاذ مواضع انقلابی مجلس در حوادث مهم بین المللی، ریل گذاری روابط خارجی کشور در مسیر عزت ملی و مرزبندی با دشمن و صیانت از اصول سه گانه عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی و تأمین منافع ملی تشکیل شده است.
 
*** رئیس فراکسیون
 
در این جلسه حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین،قرچک و پیشوا که سابقه خدمت در دستگاه دیپلماسی کشور را به عنوان یک دیپلمات انقلابی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان و مشاور وزیر امورخارجه در کارنامه خود دارد، به اتفاق آرا به عنوان رئیس فراکسیون انتخاب شد.
 
*** سایر اعضا
 
غلامرضا نیری نماینده بستان آباد و سید مهدی فرشادان نماینده سنندج به عنوان نواب رئیس اول و دوم و حجت اله فیروزی و غلامرضا شریعتی اندراتی به عنوان دبیر اول و دوم همچنین عفت شریعتی نیز به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شدند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری صنایع  ،تاریخ انتشار:   21  خرداد 1399،کدخبر:   180980 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین