پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
استاندار خراسان شمالی گفت: اسناد بالادستی مانند سند توسعه و جهش تولید استان باید در طرح ویژه جوانان استان در نظر گرفته شود.
شعار سال:محمدعلی شجاعی در نشست مجمع مشورتی جوانان استان اظهار داشت: اهداف کلی طرح ویژه جوانان باید شامل همه موضوعات مانند ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و.. باشد.
 
وی افزود: سند توسعه، جهش تولید استان و اسناد بالادستی وجود دارد که طرح ویژه جوانان با تاکید بر نوآوری، خلاقیت و تزریق تفکرات جوانان باید وارد این اسناد شود و مواردی که از دید جوانان مهم است اما در این اسناد لحاظ نشده است، جمع بندی شود.
 
وی ادامه داد: هدف از تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان دیدن ردپای جوانان در تمامی عرصه های تصمیم سازی استان است تا در ادامه برای اجرای کارها نیز کنار ما باشند.
 
شجاعی مطرح کرد: با تشکیل مجمع مشورتی جوانان به دنبال نمایش نیستم بلکه هدف اصلی حضور، ورود و وجود جوانان در تمامی بخش های استان با تقسیم بندی کارهاست.
 
وی ادامه داد: مجمع مشورتی جوانان استان باید با همراه کردن انسجام اجتماعی قدرتمند و توانمند شود تا بتوانیم اجرای برنامه های مهم استان را به آنان بسپاریم
 
شجاعی در این جلسه از شورای مشورتی جوانان استان خواست یک کار نشده و ابتکاری در حوزه جوانان کشوری و یا بین المللی در خراسان شمالی تعریف و برگزار کنند تا صدای جوان خراسان شمالی به خارج مرزها برود.
 
وی گفت: جوانان با نگاه ریسک پذیر و خلاقانه خود باید به کارها ورود پیدا کنند تا شاهد مجموعه ای از تجربه و نوآوری برای تحقق سیاست های توسعه ای استان باشیم .
 
وی تصریح کرد: تمامی مشکلات مربوط به هر بخشی مانند حوزه اجتماعی باید به خوبی دیده و برای حل آن راهکار ارائه شود
 
شجاعی با تاکید بر اینکه اعتبار بخشی از مدیریت است، خاطر نشان کرد: بخش مهمی از مدیریت شعور، تفکر و اجرای برنامه هاست و اعتقاد دارم هر جمعی در زمان مسئولیت خود باید کار ماندگار و موثر انجام دهد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا    ،تاریخ انتشار:  16 تیر 1399،کدخبر: 1025173،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Italy
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
جوانگرایی در کشور باید تقویت بشه تا هم نیروی جوان به خودش اعتماد کنه و همین که کشور از این ظرفیت بالا و پر انرژی بهره مند بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین