پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵
مشاور رئیس جمهوری در امور فرهنگی از آل‎سعود به عنوان بدترین دشمن اسلام و مسلمانان یاد کرد و گفت: مسلمانان اعم از شیعه و سنی، دشمنِ مشترک دارند و مسلمانی در نگاه دشمنان جرم شناخته می‎شود.

شعار سال:

حسام‌الدین آشنا در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: وهابیت همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است، مسلمانان نباید بگذارند وحدتی که باعث انسجام و اقتدار آنها شده است خدشه‎دار شود.

وی با تاکید بر اینکه فاجعه منا چهره واقعی دشمنان را بار دیگر به جهانیان نشان داد، افزود: دشمنان همواره به دنبال ایجاد تفرقه هستند و فاجعه‎ای که در سرزمین منا رخ داد از چهره کریه دشمن پرده برداشت.

مشاور رئیس جمهوری در امور فرهنگی با بیان اینکه نمی‎گذاریم خون شهیدان پایمال شود، بیان کرد: خون‌های اهل تسنن و اهل تشیع در فاجعه منا در کنار هم ریخته شد و جمهوری اسلامی ایران و این ملت در برابر ظلم هیچگاه سکوت را برنمی‎تابند.

آشنا با اشاره به بیانات قاطع و کوبنده مقام معظم رهبری در برابر جنایات آل‎سعود گفت: نهیب مقام معظم رهبری به دولت عربستان مشت محکمی بر دهان آل سعود و جنایت دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه دولت عربستان باید رفتار خود را بازبینی کند و متوجه عواقب جنایات خود باشد، افزود: خون پاک شهدایی که در عربستان به ناحق ریخته شد روزی گریبان آل‎سعود را خواهد گرفت.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 22 شهریور 1395، کد مطلب:13950622000159   : www farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین