پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۰۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
شرکت سانوفی ایران در واکنش به اظهارات اخیر مهدی میرعمادی رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه درباره واردات دارو از کشور‌های اروپایی به ایران اعلام کرد که از تمامی منابع و امکانات خود برای واردات بدون وقفه دارو‌های این شرکت به ایران استفاده کرده است.

شعار سال: واردات داروهای سانوفی همچون هميشه بعد از دريافت تائيديه‌های لازم از اداره دارو و غذای ايران از كارخانه‌های توليدكننده به يكی از مراكز توزيع داروی سانوفی در اروپا رفته و از آنجا به صورت مستقيم راهی ايران می‌شود.

با وجود اينكه شرايط موجود مشكلات عديده‌ای در راه واردات دارو ايجاد كرده است، شركت سانوفی تاكنون توانسته است تمامی تعهدات خود را به سازمان دارو و غذا برآورده کند.

از اين پس نيز با وجود تمامی محدوديت‌های اختصاص ارز و همچون گذشته شركت سانوفی تمامی تلاش خود را برای بهبود حال بيماران ايرانی انجام خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فانا، تاریخ انتشار: 20 تیر 1399، کد خبر: 29383،  www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین