پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹
«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی به مناسبت عید قربان که از تلویزیون فلسطین منتشر می شد، اعلام کرد: این ما نیستیم که به ادعای اسرائیل دچار انزوا شده‌ایم بلکه خود اسرائیل منزوی شده است.

شعار سال: بر اساس گزارش وبگاه «العربی الجدید»، عباس گفت: رژیم اشغالگر در یک انزوای بین‌المللی قرار گرفته زیرا علیرغم ادعاهایش، به اندازه سرانگشتی نمی‌خواهد در مسیر صلح قدم بردارد بلکه در شهرک سازی، پاکسازی نژادی و قتل عمد غرق شده و این موضوعات باعث شده مورد انتقادات بین‌المللی قرار بگیرد.

وی در ادامه به دعوت روسیه مبنی بر دیدارش با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مسکو پرداخت و گفت: پس از اینکه تلاش‌های کمیته چهارجانبه صلح بین‌المللی شکست خورد، تشکیلات خودگردان با این دعوت روسیه موافقت کرد؛ این موافقت خود دلیلی بر آن است که در واقع اسرائیل از نظر بین المللی در انزواست نه تشکیلات خودگردان.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 22 شهریور 1395، کد مطلب: 13950622000226:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین