پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
وزارت ورزش و جوانان قرار است مجامع انتخاباتی دو فدراسیون ورزشی را برگزار کنند و این در حالی است که این روز‌ها شدت شیوع ویروس کرونا به اوج خود رسیده است.
شعار سال: وزارت ورزش و جوانان روز‌های شلوغی را سپری می‌کند؛ قرار است مجمع انتخاباتی دو فدراسیون ورزش در ۲۵ تیرماه برگزار شود و با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا در ایران شرایط نگرانی‌ها زیادی به وجود می‌آورده است.

مجامع دو فدراسیون ورزش‌های همگانی و ورزش دانشگاهی قرار است روز‌های ۲۵ و ۳۱ تیرماه سال جاری برگزار شود. این در شرایطی است که فدراسیون ورزش‌های همگانی نزدیک به ۱۶ ماه است که با سرپرست اداره می‌شود و هم‌اکنون وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته انتخابات این فدراسیون را برگزار کند؛ حتی در شرایطی که ویروس منحوس کرونا در سراسر دنیا شدت گرفته است و متأسفانه در ایران هم این ویروس بلای جان مردم ایران شده است.

فدراسیون ورزش همگانی
از فروردین ماه سال ۹۸ دوره چهارساله علی مجدآرا به پایان رسید؛ البته ریاست مجدآرا اواخر اسفندماه ۹۷ به پایان رسید، اما در اواخر فروردین از سمت خود کنار رفت و در نهایت افشین ملایی به عنوان سرپرست در این فدراسیون مشغول به کار شد. ملایی از همان ابتدا وقتی به فدراسیون آمد مدعی شد به دنبال ریاست این فدراسیون نیست، اما بعد از گذشت ۶ ماه از سمت خود کنار رفت و برای ریاست این فدراسیون نامزد شد. در همان زمان هم از سوی وزارت ورزش و جوانان احمد گواری به عنوان دومین سرپرست در فدراسیون ورزش همگانی انتخاب شد.

از آذرماه سال گذشته اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی به شورای نگهبان ارسال شد و در شرایطی که قرار بود این اساسنامه تا اواخر سال گذشته بررسی و به تصویب برسد هنوز این اتفاق رخ نداده است، اما دستورالعمل جدید وزارت ورزش و جوانان و دستورالعمل‌های جدید برای افزایش تعداد اعضای مجمع که همگی از سوی وزارت معرفی شدند شائبه مهندسی‌شدن انتخابات این فدراسیون را افزایش داد.

قرار است پس از چندین ماه بلاتکلیفی وضعیت ریاست این فدراسیون مشخص شود؛ هرچند که این روز‌ها شدت شیوع ویروس کرونا نگرانی‌هایی زیادی به وجود آورده است و باید دید این انتخابات برگزار می‌شود یا وزارت ورزش و جوانان ترجیح می‌دهد این انتخابات را به تعویق بیندازد تا شرایط کمی بهبود پیدا کند. اگرچه بلاتکلیفی فدراسیون‌ها بسیار آسیب‌زا است، اما قطعاً در شرایط فعلی برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها با حضور تعداد زیادی از اعضای مجمع ممکن است خطرآفرین باشد.

فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی
وزارت ورزش علاوه به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون همگانی، اواخر این ماه باید مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی هم برگزار کند. انتخاباتی که قرار بود اواخر سال گذشته در اسفندماه برگزار شود، اما شدت شیوع ویروس کرونا و مصوبه وزارت علوم مانع این کار شد و زمان برگزاری انتخابات به تعویق افتاد و قرار است اواخر این ماه انتخابات برگزار شود. برای برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی نفرات زیادی قرار است در مجمع حضور پیدا کنند و همین موضوع هم نگرانی‌های زیادی به وجود آورده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۵۰۰۸۷۷، www. ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
شرم آور است.. در این شرایط هرگونه اجتماع ممکن است به قیمت جان چند هم وطن باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین