پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
به گذشته عملکردی جناب وزیر در پست های مختلف کاری نداریم. اما برایمان جای سوال است که چرای این سطح از نارضایتی ها و شایعات در انتخابات فدراسیون ها برای چیست؟ چرایی حجم بالای فساد در ورزش برای چیست(اسناد قراردادهای باشگاه انقلاب در هفت سال اخیر را منتشر کنید لطفا )؟ در مدت وزارت سلطانی فر، شاهد کدام دستاوردهای خاص بوده ایم؟ مشکلات حوزه جوانان بعنوان امری فرابخشی تحت مدیریت این وزارتخانه چرا حل نشده و کاهش نیافته است؟ کدام شفافیت سازی های داوطلبانه در این وزارتخانه رقم خورده است؟ به بحث زمین های چمن مصنوعی در روستاها و شهرستان ها هم بعدا ورود می کنیم. حال با این حجم سوال و ابهام، توضیحات آقای مصری نماینده محترم مجلس، شنیدنی است. اصل صحبت های آقای مصری در ادامه خبر آورده شده و شما را دعوت به مطالعه و قضاوت می کنیم.

شعار سال : عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در خصوص فعالیت‌های سمن‌های جوانان و مجموعه وزارت ورزش و جوانان گفت: هر تشکل و انجمن و سمن‌های جوانانی با برنامه و هدف پیش رود و در راستای اهداف متصور نیز گام بردارد و از امورات سیاسی و سیاست زدگی به دور باشد می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. زمانی که شکل و محتوا تطبیق داشته باشد آنگاه این قبیل سمن‌های و تشکل‌های جوانان می‌توانند موفقیت خوبی داشته باشند.

بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان مطرح نیست و کسی در این رابطه صحبتی نکرده و من چنین موضوعی را نشنیده‌ام ضمن اینکه صحبت در مورد آن نیز مشکلی را حل نمی‌کند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جوان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
متاسفانه آقای سلطانی فر و نیم خمراهش ، به راحتی افراد را تطمیع کرده و میخرند

پولشویی های عظیمی که در زمان آقای سلطانی فر اتفاق افتاده
و جوانان را در غارت بیت المال آلوده کرده اند .
تنها دوره توانمندسازی که معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در برگزاری آن تخصص دارد دوره هلی سند سازی و فاکتور سازی و پولشویی است .
سمن ها را درگیر تفاهمنامه های صوری کرده اند .

ساختارهای غیر قانونی برای سمن ها ایجاد کرده و اهداف سیاسی و مالی خود را در این ساختارها دنبال می کنند.

۲۵۰۰ سمن جوانان ادعا دارند که در کشور فعال هستند در حالی که این تعداد فقط عدد است و فعال بودن آنها درصد بسیار کمی را شامل میشود.

میلیارها تومان در استان ها تفاهمنامه هتی صوری بسته شده که باید سازمان بازرسی ،دیوان محاسبات و نمایندگان مجلس در استان هایشان پیگیر آن شوند .

در همین ارتباط مدیرکل فارس تیم آن که در محور پولشویی های معاونت جوانان این وزارت قرار داشت بازداشت شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین