پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری جاعلان برچسب اصالت کالاهای خارجی در جنوب شرق تهران خبر داد.

شعار سال: سرهنگ سعید راستی دراین باره گفت: مدتی قبل با دریافت خبری مبنی بر جعل برچسب‌های اصالت کالا و نصب آن بر روی اجناس قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد دو تن در دو واحد مسکونی درست به این کار زده اند.

وی با بیان اینکه نتایج تحقیقات به مقام قضایی داده و مجوز عملیات اخذ شد، گفت: هر دو واحد مسکونی در خیابان مدنی و بلوار ابوذر تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و سر انجام روز گذشته در دو عملیات جداگانه ماموران به این محل‌ها رفته و دو متهم را دستگیر کردند.

راستی افزود: همچنین دو خانه تحت بررسی قرار گرفت که در جریان آن ۲۶۱۰ لیبل جعلی اصالت کالا و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق منقوش به لیبل‌های جعلی کشف و ضبط شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند و در عین حال تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، تاریخ انتشار 26 تیر    99، کد خبر:   99042619513، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین