پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
محمد شاهکوهی گفت: دادگستری کل استان گلستان در خبری صدور حکم دیوان عالی کشور و رأی نهایی این دیوان را درخصوص پرونده این قضات گلستانی اعلام کرد که براساس آن ۲ هکتار از اراضی جنگلی استان به منابع طبیعی بازگشت.

شعار سال:محمد شاهکوهی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان گفت: اعلام حکم دیوان عالی کشور در خصوص زمین خواری ۴۵ قاضی سابق این استان خبر داد.

شاهکوهی گفت: دادگستری کل استان گلستان در خبری صدور حکم دیوان عالی کشور و رأی نهایی این دیوان را درخصوص پرونده این قضات گلستانی اعلام کرد که براساس آن ۲ هکتار از اراضی جنگلی استان به منابع طبیعی بازگشت.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان با اشاره به پیگیری این پرونده و ارسال اسناد آن به دفتر رئیس قوه قضاییه، گفت: براساس دستور رئیس قوه قضاییه این پرونده ماده ۴۷۷ آیین دادرسی اعمال شد و این پرونده مجددا برای پیگیری در دادگستری گلستان بازگشایی شد.

وی بیان کرد: روند بررسی و صدور رأی نهایی نیاز به بررسی در دیوان عالی کشور داشت و با توجه به اینکه پیگیری پرونده‌ها در این دیوان زمان بر است، نامه‌ای به رئیس دیوان عالی کشور نوشتیم و درخواست تسریع در بررسی این پرونده را داشتیم.

شاهکوهی گفت: در نهایت رأی نهایی صادر شد و حکم دادگاه مبنی بر بازگشت این اراضی به منابع طبیعی به تأیید رسید.

وی خاطرنشان کرد: این اراضی در منطقه‌ای نزدیک به شهر گرگان واقع است. در حال حاضر ساخت و سازی از سوی این افراد در این منطقه صورت نگرفته و بافت جنگلی آن حفظ شده است.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان بیان کرد: با صدور رأی نهایی، اسناد مالکیت این قضات در اراضی این منطقه باطل شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 28 تیر ۱۳۹۹، کدخبر:۸۶۲۷۲۱،www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
همين كه حق به حقدار رسيده جاي شكر داره و اينكه ايشالله تمومي مسئولين درس عبرت بگيرن از اين وضعيتي كه به وجود اومده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین