پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۲۶۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از تست های انجام شده برای تشخیص ابتلای افراد به ویروس کرونا، مثبت هستند.

شعار سال:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از تست های انجام شده برای تشخیص ابتلای افراد به ویروس کرونا، مثبت هستند.

دکتر سید احمد هاشمی در جلسه ستاد رسیدگی به ویروس کرونا که ۳۰ تیرماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: در گذشته پاسخ مثبت تست های گرفته شده بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده است.

وی افزود: این امر نشان می دهد که در حال حاضر ویروس به شدت در حال چرخش است و این ویروس ضعیف نشده است.

هاشمی با اشاره به اینکه متاسفانه در این استان شاهد افزایش ابتلا به بیماری کووید ۱۹، بستری شدگان و فوت شدگان هستیم، ادامه داد: تعداد موارد بستری در حال حاضر در بیمارستان های استان سه برابر شده است.

وی اظهارکرد: سن افراد مبتلا شده به ویروس کرونا نیز کاهش یافته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر روند شیوع این ویروس به همین شکل ادامه یابد تا آخر مرداد ماه ظرفیت تخت های بیمارستانی دیگر جواب گو نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در برخی از بیمارستان های استان در بعضی از ساعت ها با افت اکسیژن به علت استفاده خیلی زیاد از آن مواجه می شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹، کد خبر :99043022611،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین