پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۹۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
سید محمود نبویان مدعی ساختگی بودن ترور حجاریان شده و نشانگانی از شیوه تهیه اسلحه ، تحویل موتور به حجاریان ، .... برای راست آزمائی ارایه داده است. ورای اهمیت تائید یا تکذیب ما، منتظر روشنگری نهادهای ذی ربط برای افکار عمومی و ممانعت از ایجاد شائبه ها و شایعات منجر به سو استفاده های احتمالی، هستیم.

شعار سال : سید محمود نبویان مدعی ساختگی بودن ترور حجاریان شده و نشانگانی از شیوه تهیه اسلحه ، تحویل موتور به حجاریان ، .... برای راست آزمائی ارایه داده است. ورای اهمیت تائید یا تکذیب ما، منتظر روشنگری نهادهای ذی ربط برای افکار عمومی و ممانعت از ایجاد شائبه ها و شایعات منجر به سو استفاده های احتمالی، هستیم.

نبویان مدعی شده است که ، "پدر سعید عسگر (شخصی که حجاریان رو ترور کرد) از اعضای حزب مشارکت بود، خودشون به سعید عسگر اسلحه داده بودن و قرار بود به کتف حجاریان شلیک کنه! نقش حراست ریاست جمهوری در تحویل موتور به سعید عسگر چیه؟" آیا می دونستید که سعید عسگر در سال ۸۸ در ستاد موسوی فعالیت می‌کرد! می‌دونید صاحب تئوری "اصلاحات برای ادامه حیات خون می‌خواهد" کیه؟ بله، خود سعید حجاریان!

تعداد بازدید : 447

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین