پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۰۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
با توجه به اینکه فرم «ج» افرادی که در طرح اقدام ملی ثبت ‌نام کرده‌اند تا زمانی‌ تحویل گرفتن مسکن، همچنان سبز است، بنابراین متقاضیان طرح اقدام ملی نیز از تسهیلات ودیعه مسکن بهره‌مند خواهند شد.
شعارسال: معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، گفت: با توجه به اینکه فرم «ج» افرادی که در طرح اقدام ملی ثبت ‌نام کرده‌اند تا زمانی‌ تحویل گرفتن مسکن، همچنان سبز است، بنابراین متقاضیان طرح اقدام ملی نیز از تسهیلات مسکن بهره‌مند خواهند شد.
 
محمود محمودزاده، معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی ، ضمن بیان این نکته که طرح اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به منظور حمایت از مستاجران نیازمند طراحی شده است، گفت: شرط سابقه سکونت برای خانوار‌هایی که در سال‌های گذشته در تهران ساکن بوده‌اند و در سال‌های اخیر به شهر‌های مجاور نقل مکان کرده و سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا را ندارند، اعمال خواهد شد و این متقاضیان در صورت کسب سایر شرایط، مشمول دریافت تسهیلات ودیعه مسکن خواهند بود.

*امتیاز تسهیلات ودیعه تا ۱ سال در اختیار مستاجران قرار می‌گیرد

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، در تشریح این نکته که آیا وام ودیعه مسکن به مشمولان طرح اقدام ملی مسکن نیز تعلق می‌گیرد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه فرم «ج» افرادی که در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده‌اند تا زمان تحویل گرفتن مسکن، همچنان سبز است، بنابراین متقاضیان طرح اقدام ملی نیز از تسهیلات مسکن بهره‌مند خواهند شد.

وی، در بیان راهکار‌های مد نظر وزارت راه و شهرسازی در شرایط خاص نظیر فسخ پیش از موعد قرارداد، افزود: وام ودیعه مسکن تا یکسال نزد موجر باقی‌خواهد ماند، اما در شرایطی که شاهد فسخ پیش از موعد قرارداد اجاره باشیم، مبلغ این وام در اختیار مستاجر قرار گرفته و او می‌تواند تا بازه زمانی یک سال از این مبلغ برای انعقاد قرارداد اجاره جایگزین بهره‌مند شود.

*فرم «ج» مشمولان تسهیلات ودیعه قرمز نخواهد شد

محمودزاده، در پاسخ به این سوال که مبلغ تسهیلات به حساب کدام طرف قرارداد اجاره واریز می‌شود، گفت: امتیاز تسهیلات اجاره به نام مستاجر صادر می‌شود، اما مبلغ آن به حساب موجر واریز خواهد شد.

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، در پایان تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن باید دارای فرم «ج» سبز باشند (تاکنون از تسهیلات یارانه‌دار دولتی در حوزه ساخت و خرید مسکن استفاده نکرده باشند)، اما فرم «ج» افرادی که از تسهیلات ودیعه مسکن استفاده نمی‌کنند، قرمز نمی‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۳۹۹۰۵۰۷۰۰۰۹۷۵، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Japan
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
واقعا اگر دولت به کمک مستاجران نیاد وضعیت کرایه و رهن خیلی وخیم و کمرشکن شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین