پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
سلامت ذهنی و فرهنگی جامعه، مدیون شمشیر بُران قلم و رشادت ادبیات مردان و زنان خبرنگاری است که خالصانه و به‌دور از تنش، در مسیر زندگی و توسعه اجتماعی و اقتصادی ملت شریف ایران، بی‌وقفه تلاش و برای روشنگری اذهان و ایجاد شفافیت به اظهار حق و حقیقت می‌پردازند.

شعار سال: بابک عابدین؛ رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در پیامی به ایبنا به مناسبت ۱۷ مرداد (روز خبرنگار)، این روز را به خبرنگاران و فعالان این حوزه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛
«به نام خداوند جان و خرد
در جهان امروز که خبر دستخوش فضا‌های مجازی است و درگیر اخبار ضد و نقیض فرصت‌جویان، سلامت ذهنی و فرهنگی جامعه مدیون شمشیر بران قلم و رشادت ادبیات مردان و زنانی است که خالصانه و به‌دور از تنش، در مسیر زندگی و توسعه اجتماعی و اقتصادی ملت شریف ایران، بی‌وقفه تلاش و برای روشنگری اذهان و ایجاد شفافیت به اظهار حق و حقیقت می‌پردازند.

چه به‌جاست پاسداشت و نکوداشت این حقیقت‌جویان اهل قلم در ایام مبارک عید پاکی‌ها و سال جهش تولید. این روز بهانه‌ای است که از همه خبرنگاران به‌ویژه خبرنگاران حوزه هنر صنعت چاپ، نشر و بسته‌بندی کشور تقدیر کرده و از خداوند منان برای این عزیزان و خانواده‌های محترمشان از صمیم قلب آرزوی سلامتی، بهروزی، عزت و موفقیت روزافزون نماییم.»

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری کتاب ایران ایبنا، تاریخ انتشار 16 مرداد    99، کد خبر:   294101، www.ibna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین