پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۳۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
نماینده مردم تهران در مجلس دهم می‌گوید: انتصابات در مجلس جدید برخلاف قوانین و مقررات است، ولی هیچ کس مخالفتی نمی‌کند. این در حالی است که اگر در مجلس قبلی بود آنقدر اعتراض می‌شد تا لغو می‌شد.
شعار سال: «سهیلا جلودارزاده»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم درباره انتقادات نمایندگان مجلس یازدهم از برخی عملکرد‌های خارج از قانون دیگر نمایندگان در ادوار گذشته گفت: متاسفانه این رویه همواره وجود دارد که برای مطرح کردن خودمان رقیبمان را تخطئه می‌کنیم، ولی برای کمک به کشور باید نقد منصفانه برای حل مشکل داشته باشیم.
او با اشاره به تلاش‌های مجلس دهم توضیح داد: مجلس دهم تلاش خود را برای قانونمند کردن امور انجام داد. تلاشی که مجلس دهم برای تدوین برنامه ششم داشت، برای همه بخش‌ها حد تعیین کرد و جنبه‌های نظارتی برای اجرای قوانین قبلی در نظر گرفته شد.
سهیلا جلودارزاده با بیان اینکه دوره به دوره وضعیت مجلس بدتر می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر شاهدیم که انتصابی برخلاف قوانین و مقررات صورت می‌گیرد، ولی توجهی نمی‌کنند و کار خودشان را انجام می‌دهند، ولی اگر همین کار در دوره‌های قبلی انجام می‌شد، اعتراض صورت می‌گرفت تا اینکه آن انتصاب لغو می‌شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۴۱۰۶۱، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Czechia
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
به نظر می رسه این مطلب درست باشه چون الان با شرایطی مواجهیم که جناح ها برای مطرح کردن خودشون همدیگه رو خراب می کنند
ناشناس
Poland
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
متاسفانه سیاست های کشور داره بی اخلاقی ها رو در کشور چند برابر میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین