پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۶
با زیرکی خاصی مشکلات ریاست جمهوری را در قالب کلان سیستم‌ها به خورد مخاطب داده و نتیجه می‌گیرد که اگر بهترین رئیس جمهور دنیا هم اینجا بیاید، نمی‌تواند کاری کند. قلب حقیقت به روش خانم جلودارزاده. باید خدمت ایشان عرض شود که مهمترین مشکل روحانی و امثال روحانی عدم بهره مندی از توان و تفکر کشورداری است. مشکل دوم را باید در فساد‌ها و منفعت طلبی‌ها جستجو کرد. سومین مشکل را باید در عدم شایسته سالاری و انتصابات سبدی- ستادی و عزل و نصب سفارشی جستجو کرد. صحبت‌های خانم جلودار زاده در ادامه بحث آورده شده است.
شعار سال: سهیلا جلودارزاده، نماینده مجلس دهم، با اشاره به روند تصمیم گیری در جریان اصلاحات با توجه به عدم حضور سید حسن خمینی اظهار کرد: سید حسن خمینی شخصیت مستحکمی داشت و با توجه به روابط خوبی که با همه اقشار دارد و به دلیل پیشینه خانوادگی، او شاید می‌توانست پراکندگی‌ها را به وحدت مبدل کند البته امروز هم، اصلاح طلبان توانایی مطرح هستند و می‌شوند. آقایانی که آمده و ثبت نام کرده اند مانند محسن هاشمی و پزشکیان هم در همین، رده هستند.

او اضافه کرد: بنیان جمهوریت هنوز در کشور ما شکل نگرفته است احزاب سیاسی از ضروری‌ترین نهاد‌ها هستند، ولی نتوانسته اند تشکیلات درستی داشته باشند. احزاب کوچکی داریم که نه منبع مالی برای برنامه ریزی و تامین اعضا دارند و نه شرایط اجتماعی مناسبی وجود دارد از این رو دور هم جمع می‌شوند و ائتلاف می‌کنند و فقط در ایام انتخابات فعال می‌شوند. زمانی در مجلس گفتیم تا احزاب پا بگیرند و فرهنگ سیاسی در کشور جا بیفتد دولت به احزاب یارانه بدهد و این کار ابتدا اختصاصی شد و امروز فکر نمی‌کنم، ادامه داشته باشد و احزاب کمکی بگیرند. احزاب آنچه که باید باشند نیستند تا نیرو‌های سیاسی لازم را آموزش بدهند کیفیت حضور در مجلس را ببینید آدم‌های دوره اول مجلس را با نمایندگان امروز مقایسه کنید.

جلودارزاده در رابطه با امکان ریاست جمهوری زنان در ۱۴۰۰ گفت: من فکر نمی‌کنم امکان حضور زنان در عرصه ریاست جمهوری فراهم باشد، ولی اگر بشود بسیار خوب است. ساختار حکومت ما مشکلاتی دارد که باید بازنگری و آسیب شناسی شود چرا همه ریاست جمهوری‌های ما به این شکل دوره خود را تمام می‌کند؟ این مشکل باید آسیب شناسی شود شما بهترین روسای جمهور دنیا را به ایران بیاورید ببینید آیا می‌توانند کار کنند؟ باید بررسی شود و ببینیم چرا چنین وضعیتی حاکم است و چرا احزاب ما پا نمی‌گیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۶۸۶۸۸، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
من دلم براي مردمي ميسوه كه با كم ترين سطح مطالعه حرف هاي اين عزيزان رو باور ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین