پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۹۳۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود ۸۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت واحد‌های طرح ملی مسکن هستند که فقط  به نیمی از آن‌ها این واحد‌ها تعلق خواهد گرفت.

شعار سال: محمود محمودزاده در خصوص مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن، اظهار کرد:  اسفند ماه ۹۸ مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن انجام شد و حدود ۱٫۶ میلیون نفر به‌ صورت پیامکی و از طریق سایت طرح مذکور ثبت‌نام خود را انجام دادند.  اوایل خرداد ماه ۹۹ پالایش فرم «ج» ۵۰۰ هزار متقاضی طرح انجام شد که این تعداد متقاضی از طریق سایت اقدام به ثبت‌نام در طرح ملی مسکن کرده بودند و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در موعد اعلام شده پالایش شدند. معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: در مرحله دوم، ۵۴۲ هزار و ۴۰۹ نفر از طریق سامانه tem.mrud.ir و ۸۱۹ هزار و ۷۳۹ نفر از طریق سامانه پیامکی ثبت‌نام کردند. در مجموع ۱ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۱۴۸ نفر در مرحله اول و دوم طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند.

*** تاخیر در پالایش متقاضیان

 وی در ادامه بیان داشت: قرار بود پروسه پالایش متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن ۴۵ روز پس از اتمام ثبت‌نام انجام شود اما به دلیل آنچه مسائل و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا اعلام شد،‌ تاکنون این پالایش به‌ طور کامل انجام نشده است. بر اساس پیگیری‌های انجام شده حدود ۸۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت واحدهای این طرح هستند که فقط  به نیمی از آن‌ها این واحدها تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری صنایع، معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان پیرامون حذف ۱۲ هزار متقاضی به دستور وزیر راه، اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است قرعه‌کشی بین متقاضیان واجد شرایط انجام و برندگان معرفی شوند.که زمان انجام این قرعه‌کشی مشخص نیست و این در حالی است که از وزارت راه و شهرسازی خبر می‌رسد وزیر راه دستور حذف ۱۲ هزار متقاضی واجد شرایط را صادر کرده است. مشخص نیست دلیل این دستور وزیر راه و شهرسازی چیست و این متقاضیان نگون‌بخت مربوط به کدام شهرهای کشور  هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صنایع ،  به تاریخ  21 مرداد  ١٣٩٩،  کد خبر: 202111  sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین