پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
ابوعلی از توقیف ۷ فروند لنج صیادی که به روش ترال اقدام به صید ماهی در خور‌های جنوبی خوزستان می‌کردند خبر داد.
شعار سال: فتح اله ابوعلی مدیر کل شیلات خوزستان گفت: ماموران پایگاه حفاظت منابع آبزی شیلات امروز موفق شدند ۷ فروند لنج صیادی را که در مناطق دریایی و خور‌های ممنوعه بحرکان، سریم، پنج کرنی، کانال خورموسی، دهانه خورموسی، بوسیف و دهانه بهمنشیر در حال صید به روش غیرمجاز ترال بودند توقیف کنند.

او بیان کرد: در جریان بازرسی از این شناور‌های صیادی متخلف، ۷ دستگاه ترال و ۸۵۵ کیلوگرم انواع ماهی و میگو کشف و ضبط و مجوز صید این تعداد شناور‌ها نیز به دلیل صید ماهی به روش غیرقانونی ترال توقیف شد.

ابوعلی با بیان اینکه پرونده تخلف صیادان برای انجام مراحل قانونی، ارسال به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی در دست انجام است، اظهار داشت: هفته گذشته نیز ۶ فروند قایق و شناور صیادی که در حال صید به روش ترال بودند در مناطق ساحلی خوزستان توقیف شدند.

مدیر کل شیلات خوزستان بر برخورد با صید غیرمجاز با هدف اشتغال پایدار صیادان و صیانت از ذخایر و منابع آبزیان دریایی در خور‌های خوزستان و صیدگاه‌های شمال غرب خلیج فارس تاکید کرد و ادامه داد: در ماه‌های اخیر برخورد با صید غیرمجاز و بدون پروانه در خور‌ها و صیدگاه‌های شمال غرب خلیج فارس تشدید شده است.

صید غیرمجاز و قاچاق، صید در فصل ممنوعیت، فشار بیش از حد به منابع و ذخایر آبزیان دریایی، سنگینی ناوگان صیادی و فعالیت صیادان فاقد پروانه از چالش صید و صیادی خوزستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر:۷۴۵۷۶۷۱، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
باید جلوی این نوع صید گرفته بشه. همه جانداران دریا رو درو می کنه . برای محیط زیست دریایی به شدت مضر هست. در نبود نظارت اینگونه تخلفات صورت می گیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین