پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۹۴۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
در آغاز معاملات امروز ۲۵ مرداد بازار سهام، سیستم حسابداری سامانه کارگزاری مفید با اختلال مواجه شده و قدرت خرید را اشتباه نشان می‌دهد.
شعار سال:در آغاز معاملات امروز بازار سهام، سیستم حسابداری کارگزاری مفید دچار اختلال شده و ضمن نشان دادن اشتباه پورتفو، میزان قدرت خرید را نیز اشتباه نمایش می‌دهد. اگر چه اشتباه نمایشی سبدبان به دلیل عدم دریافت اطلاعات از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است، ولی کاربران می‎توانند نماد‌های خریداری شده در روز معاملاتی چهارشنبه را بدون اختلال معامله کنند.
 
بر اساس نظرات مخاطبان ، در حال حاضر قدرت خرید بسیاری از کاربران منفی نمایش داده شده و برخی دیگر نیز از قدرت خریدشان کاسته شده است. به نظر می‌رسد این اختلال برای برخی کاربران در هر دو سامانه ایزی‌تریدر و مفید آنلاین وجود دارد.
 
اختلال در سامانه حسابداری کارگزاری‌های در ماه‌های اخیر بسیار زیاد بوده و البته این بخشی از مشکلاتی است که مشتریان کارگزاری‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. قطعی و اختلال در ورود به سامانه، کندی ثبت سفارش‌ها و همچنین عدم تخصیص عرضه اولیه بخشی دیگر از چالش‌هایی است که با ورود کد‌های بورسی جدید به بورس پیش روی معامله‌گران قرار گرفته است.
 
مشکل مانده حساب مفید حل شد
 
کارگزاری مفید طی اطلاعیه‌ای از حل مشکل مانده حساب مشتریان خود خبر داد. از صبح امروز مانده حساب بسیاری از کاربران این کارگزاری اشتباه نمایش داده شده بود.
 
در حالی که کمتر از یک ساعت به پایان معاملات امروز بازار سهام باقی مانده، کارگزاری مفید طی اطلاعیه‌ای از حل مشکل اختلال در مانده حساب مشتریان خود خبر داد.
 

این مشکل در حالی برطرف شده است که از صبح امروز بسیاری از مشتریان این کارگزاری از مشکلات حسابداری و اختلال در مانده حساب شکایت داشتند.
 
 در همین رابطه بهنام صمدی توئیتی زده که در زیر می خوانید.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری قطره  ،تاریخ انتشار:  25 مرداد 1399،کدخبر: 54496713 ،www.ghatreh.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین