پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۹۵۰۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
مرتضی افقه بیان کرد: سردرگمی‌ها برای اجرای وعده گشایش اقتصادی و ناپخته بودن طرح موجب به هم ریختن بازار‌های اقتصادی شده است.
شعار سال: مرتضی افقه، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: اخیرا صحبتی از گشایش اقتصادی به میان آمده که نه تنها مشکلی را حل نکرده بلکه بازار‌ها را بیش از پیش با سردرگمی همراه کرده است.

وی بیان کرد: تحلیلگران بار‌ها گفته‌اند که بخشی از مشکلات اقتصادی ما ریشه سیاسی داشته به همین دلیل خود سیاستگذاران هم دچار سردرگمی‌های شدیدی شده اند و نمی‌توانند وعده‌هایی که داده می‌شود را عملی کنند.

مرتضی افقه افزود: اکنون بازار‌ها و همچنین خود دولت دچار سردرگمی شده‌اند و از سوی دیگر زمان اجرای وعده داده شده نیز مشخص نیست، آنطور که به نظر می‌رسد مخالفت‌ها در این میان بی تاثیر نبود؛ بنابراین سردرگمی‌ها برای اجرای این وعده و ناپخته بودن طرح موجب به هم ریختن بازار‌های اقتصادی شده است.

وی گفت: اگر این وعده به مرحله اجرا برسد به شکل مستقیم به نفع دولت خواهد بود و اگر به خوبی اجرا شود شاید بتواند به‌صورت غیرمستقیم برای مردم پیامد‌های مثبتی را به همراه داشته باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاعرسانی نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 27 مرداد 1399 ، کدخبر: 2133694 ، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین