پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
منابع خبری گزارش دادند که معترضان خشمگین در استان ذی قار، صبح امروز شنبه تعدادی از مقر‌های احزاب عراقی را با استفاده از بلدوزر تخریب کردند.
شعار سال: معترضان تخریب مقر‌های احزاب را در اعتراض به خدمات نامناسب و ترور‌های فعالان انجام دادند.

مقر‌های حزب کمونیست، جنبش عصائب اهل الحق، سازمان بدر، حزب الدعوه و جریان حکمت مورد تخریب قرار گرفتند.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی آگاه اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی در استان بصره نشست فوق‌العاده‌ای را برای بررسی تحولات اخیر در این استان برگزار می‌کنند.

این منبع در مصاحبه با شفق نیوز گفت که نشست محرمانه و فوق‌العاده‌ای در مورد اوضاع و تحولات اخیر در بصره برگزار می‌شود که در این نشست، فرماندهان امنیتی مختلف از جمله بخش اطلاعات، امنیت ملی و نمایندگان پارلمان از استان بصره حضور دارند.

وی ادامه داد: نشستی با اسعد العیدانی، رئیس کمیته عالی امنیت و استاندار بصره برای بررسی پیامد‌های اوضاع امنیتی و چگونگی کنترل بر اوضاع و حفاظت از نهاد‌های دولتی برگزار می‌شود.
پیشتر درب پارلمان در روز گذشته از سوی برخی از تظاهر کنندگان با کوکتل مولوتف آتش زده شد.

تعدادی از تظاهرکنندگان خشمگین روز جمعه دفتر پارلمان در بصره را بستند و خواهان معرفی عاملان کشتار تظاهرکنندگان و محاکمه آن‌ها شدند.
پلیس بصره نیز اعلام کرده است که به بالاترین سطوح خویشتن‌داری پایبند خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۲۸۰۱۲، www. etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین