پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: دولت می‌داند از آنجایی که رأی‌گیری مجدد برای کل کابینه منطبق با نظر رهبری نیست و مجلس این کار را نخواهد کرد سعی دارد استیضاح وزیر اقتصاد جلو بیفتد و استیضاح وزیر نفت انجام نشود.
شعار سال:احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح نمایندگان برای استیضاح وزیر نفت ، گفت: دولت درصدد است تا به هر طریق ممکن زنگنه را در وزارت نفت نگه دارد و به همین سبب با کلید زدن استیضاح وزیر اقتصاد از طریق تعدادی از نمایندگان به دنبال آن است تا استیضاح وزیر نفت را به حاشیه براند.
 
وی افزود: دولت می‌خواهد تا با استیضاح وزیر اقتصاد و قربانی کردن دژپسند در برابر زنگنه، استیضاح وزیر نفت را از اولویت در مجلس خارج کند.
 
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شرایط فعلی اگر دو وزیر دیگر دولت تغییر کنند، باید دولت برای تمام اعضای کابینه خود مجدد از مجلس رأی اعتماد بگیرد.
 
علیرضابیگی اضافه کرد: دولت می‌داند از آنجایی که رأی‌گیری مجدد برای کل کابینه منطبق با نظر رهبری نیست و مجلس این کار را نخواهد کرد سعی دارد استیضاح وزیر اقتصاد جلو بیفتد و استیضاح وزیر نفت انجام نشود.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   پایگاه خبری اعتماد آنلاین  ،تاریخ انتشار:  4 شهریور 1399،کدخبر:  428623،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
آقا ، این سلطانی فر رو قربانی کنید هم شما راخت بشین هم ما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین