پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر نفت در ۱۸ محور و با امضای ۳۳ نفر از نمایندگان امروز تقدیم هیات رئیسه شد.
شعار سال: علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز در ۱۸ محور و با امضای ۳۳ نفر از نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.

وی افزود: ما در جمع آوری امضا‌ها به دنبال کمیت نبودیم بلکه امضای نمایندگانی را می‌خواستیم که تا آخر پای کار بمانند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حیف و میل بیت المال و عدم حرکت در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده در چشم انداز وزارت نفت و نیز عدم گرایش به ساخت پالایشگاه در کشور به منظور مقابله با تحریم‌های نفتی از جمله محور‌های این استیضاح است.

عنابستانی خاطرنشان کرد: همچنین عدم ارتباط مناسب با همسایگان در بحث فروش گاز و همچنین دادن اطلاعات فاز ۱۱ پارس جنوبی به شرکت توتال که همزمان این شرکت در قطر پروژه‌ای را در حال اجرا داشت و اطلاعات فاز ۱۱ پارس جنوبی را در اختیار قطر گذاشت و.. از دیگر محور‌های این استیضاح است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نماینده، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1399، کد خبر: 163764،  www.namayande.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین