پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
نشست خبری رییس جمهوری با مدیران ارشد رسانه‌ها برگزار شد.
شعار سال :نشستی که در سال پایانی دولت دوازدهم هم مروری کوتاه بر شرایط هفت سال گذشته کشور بود و هم تبیین اجمالی اقدامات دولت‌های اول و دوم تدبیر و امید برای بهبود این شرایط. در این دیدار طولانی مدیران ارشد رسانه‌ای پرسش‌های خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند و رییس جمهوری تا حد امکان به آن‌ها پاسخ‌های روشن داد. در این دیدار مدیران رسانه‌ای مدیران عامل خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، ایلنا، مهر، فارس و تسنیم و مدیران مسئول روزنامه‌های ایران، اطلاعات، شرق، اعتماد و همشهری حضور داشتند.

مسعود حیدری، مدیرعامل خبرگزاری ایلنا نیز، که در این نشست حضور داشت، گفت: دیدار مدیران رسانه‌ها با آقای رئیس‌جمهور، برای اولین‌بار بود که در این سطح در دولت تدبیر و امید برگزار می‌شد و محافظه‌کارانه‌تر از نشست‌های خبری ایشان با اصحاب رسانه بود.

وی افزود: در آن جلسات هم مدیران رسانه‌ها دعوت می‌شوند، اما پرسش‌ها را خبرنگاران مطرح می‌کنند، بی‌محاباتر طرح سوال صورت می‌گیرد. دیروز، برخی سوالات با ملاحظاتی مطرح شد و البته توقع، چیزی فراتر از این بود. به‌هرروی تجربه جدیدی بود که باید به فال نیک گرفت.

رسانه‌ها یاری‌گر دولت باشند

حیدری درباره فعالیت رسانه‌ها در آخرین سال این دولت هم اظهار کرد: با توجه به اینکه صداوسیما، لحظه‌ای از تخریب دولت فروگذار نیست و از انتقاد فراتر رفته و علنا به رسانه مخالف دولت تبدیل شده است و اطلاع‌رسانی معکوس صورت می‌گیرد، رسانه‌های دیگر می‌توانند یاری‌رسان دولت باشند و اقدامات آن‌را به‌نحو صحیحی به اطلاع مردم برسانند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۰۱۷۲۴۲/
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین