پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
رئیس جمعیت هلال احمر ایران از آمادگی کشور برای امدادرسانی و کمک به متاثران از وقوع سیل در افغانستان خبر داد.
شعار سال : کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر در تماس تلفنی با میرویس اکرم معاون جمعیت هلال احمر افغانستان آمادگی ایران برای امدادرسانی و کمک به متاثران از وقوع سیل در این کشور را اعلام کرد.
میرویس اکرم با قدردانی از اعلام آمادگی هلال احمر ایران اظهار داشت که در جلسه‌ای مقرر است میزان خسارات از سیل براورد و نیاز‌های اضطراری سیل‌زده‌ها اعلام شود و بر اساس آن نوع کمک و اقلام مورد نیاز به ایران اعلام می‌شود.

آمار تلفات و خسارات وقوع سیل در چاریکار مرکز ولایت پَروان افغانستان هنوز نهایی نیست، اما مقام‌های محلی تاکید کرده‌اند اوضاع در مناطق سیل‌زده بحرانی است. پیش از این نیز سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به دنبال وقوع سیل در افغانستان با دولت و مردم این کشور ابراز همدردی کرده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازاسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۸ شهریور، ۱۳۹۹، کدخبر: sputniknews.com، ۲۰۲۰۰۸۲۸۶۸۶۰۹۲۵
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین