پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۹۷۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
از دوشنبه توزیع کتب درسی دانش آموزان شروع شده است و همچنان امکان ثبت نام وجود دارد.

شعار سال: معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از توزیع کتاب‌های درسی همه پایه‌های تحصیلی از طریق مدارس از فردا (دوشنبه) خبر داد.

 آقای اسدالله مرتضایی گفت: توزیع کتاب‌ها بین دانش آموزان از طریق مدارس تا پایان هفته ادامه خواهد یافت.

وی افزود: به علت اعلام شدن نتایج مدارس تیزهوشان و همچنین سنجش نشدن تعدادی از دانش آموزان کلاس اولی، سامانه خرید کتاب‌های درسی همچنان باز است و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی برای ۸۱ هزار دانش اموزی که موفق به خرید نشده اند همچنان ادامه دارد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: افرادی که به علت تکرار پایه، تغییر رشته یا تغییر محل سکونت نیاز به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی دارند نیز می‌توانند با ورود به سامانه IRTEXTBOOK.IR نسبت به اصلاح ثبت سفارش خود اقدام کنند.

آقای مرتضایی تاکید کرد: مدارس موظفند کتاب‌ها را به گونه‌ای بین دانش آموزان توزیع کنند که شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت و از تراکم دانش آموزان در مدراس جلوگیری شود.

وی یادآور شد: تعداد دانش آموزان امسال بیش از ۱۵ میلیون نفر است و ما برای آن‌ها حدود ۱۴۰ میلیون جلد کتاب درسی در نظر گرفته ایم.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه انتخاب، تاریخ انتشار: 10 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: -،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین