پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
گلایه ها از دکتر جهانپور و نوع عملکرد وی در حوزه بهداشت و درمان در سمت های سخنگو و مدیرکل روابط عمومی زیاد است. ورای نوع شخصیت فردی و خلقیات ، یکی از محورهای اصلی این گلایه ها ، تاکید بر ورود نابجای ایشان در هر مسئله ای دارد. این بار ، دکتر حسن اکبری ، دکتر جهانپور را به مناظره دعوت کرده است. آیا دکتر جهاپور شجاعت پذیرش را داشته، یا در جا زده و خود را به نشنیدن می زند؟

شعار سال : قبلا آقای دکتر جهانپور را به جهت اظهارات ایشان در گروه پیوند و رسانه (که بعدها به عنوان تنها منتقد در این گروه حذف شدم؟!) در مورد صلاحیت جامعه پزشکی برای ورود به بحث تخصصی تغذیه دعوت به مناظره کردم که بعدها اصلا حاضر به پاسخ دادن به تلفن نشدند،به هرحال هنوز زمان داریم تا مسئولین مملکت را متقاعد کنیم که جای پزشکان در مطب و کلینیک است و نه صدارت و روابط عمومی و اظهار نظر در سیاست خارجی و داخلی و... نکته حائز اهمیت اینکه جامعه پزشکی که بر صلاحیت خود در بالین تاکید دارد و هر نقدی را به تشخیص پزشکی نمی تابد باید پاسخ دهد به چه صلاحیتی اعضای آن در علوم مرتبط با اقتصاد سلامت و تغذیه و مدیریت سلامت و.. دخالت می کنند؟! کشور اگرچه در مرحله گذار از این وضعیت بغرنج حاکم بر نظام سلامت کشور است اما مسئولین کشور با توجه به تجربه کرونا و بر زمین ماندن سیاست های ابلاغی در حوزه  بهداشت و درمان و پیشگیری و اجرای پزشک خانواده و... باید سریعتر مسیر کم هزینه و کم خسارت را طی کنند.

مهدی اسفندیار  /دبیر سرویس سلامت و رفاه اجتماعی روزنامه صدای ملت

تعداد بازدید : 14

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزیدنت سال سه جراحی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
مشخصا دکتر جهانپور بی سوادی شناخته شده است و تن به مناظره نمیدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین