پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۲۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
آب تازه فشرده شده میوه‌ها و سبزیجات شباهت بسیاری به غذا‌های کامل دارند.

شعار سال: آب تازه فشرده شده میوه ها و سبزیجات کمتر شبیه به غذاهای کامل نیست. به این دلیل که در این غذاها فیبر وجود دارد که در آب میوه وجود ندارد. با این حال، یک استثنا وجود دارد - آب کلم.

متخصص تغذیه النا کالن در مورد مفید بودن خوردن آب کلم در رژیم غذایی مقاله ای منتشر نمود. به گفته وی، آب کلم به عادی سازی روند هضم  و به کاهش وزن اضافی کمک می کند.

تولید بزرگترین کلم دنیا در اردبیل

این متخصص تغذیه می گوید: "کلم حاوی فیبر درشت زیادی است. برای هضم آن ، مقدار بیشتری اسید کلریدریک در معده آزاد می شود که می تواند منجر به درد شکم شما پس از خوردن شود. با این حال ، با تهیه اب کلم ، فیبر درشت را از بین می بریم و روند هضم غذا را آسان تر می کنیم."

وی تأکید کرد که آب کلم تازه فشرده شده برای دیواره های معده و غشاهای مخاطی مفید است. به همین دلیل ، مصرف آن برای افرادی که ورم معده با اسیدیته کم دارند توصیه می شود. با این حال ، متخصص تأکید می کند: با تشدید بیماری های معده ، مصرف آن توصیه نمی شود و در طی ورم معده با اسیدیته بالا ، آب میوه نیز توصیه نمی شود.

چرا آب کلم مفید است؟

النا کالن توضیح می دهد: "کلم حاوی اسید تارتونیک است که روند تبدیل کربوهیدرات ها به چربی ها. این به کاهش وزن کمک می کند. اما اسید تارتونیک موجود در کلم در طی عملیات حرارتی از بین می رود. بنابراین ، آب کلم بهترین روش برای مراقبت از سلامت معده و کبد است."

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری اسپوتنیک  ، تاریخ انتشار:   14 شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:  -،ir.sputniknews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
من نمسدونستم اصلا اب کلم رو هم میگیرن و خاصیت درمانی داشتهباشه
چقدر عجیب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
اگر اطلاعات کافی در مورد میوه‌ها و سبزیجات داشته باشیم و به درستی استفاده کنیم جلوی خیلی از بیماریها گرفته خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین